مقالات مفید

اعلام لیست نهایی ایران برای جام جهانی

اعلام لیست نهایی ایران برای جام جهانی

__ __ __ __ __ __

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود در نشست خبری و در حضور اصحاب رسانه لیست تیم ملی را اعلام کند، به دلایلی نشستش با رسانه ها لغو شد و قرار بود که روز دوشنبه لیستش را اعلام کند اما به طور ناگهانی لیست همین امشب اعلام شد که ۲۵ بازیکن به تیم ملی برای جام جهانی دعوت شدند، ۱۶ لژیونر و ۹ بازیکن داخلی در تیم حضور دارند که پرسپولیس با ۴، استقلال با ۳ و سپاهان، کایسری اسپور ترکیه و آ اک آتن با ۲ بازیکن بیشترین بازیکن را در تیم دارند.

نکته جالب این بود که در لیست می توانست ۲۶ بازیکن حضور داشته باشد اما کیروش تصمیم گرفت که ۲۵ بازیکن را به قطر ببرد، تیم ایران در جام‌ جهانی به ترتیب برابر تیمهای انگلیس، ولز و آمریکا قرار خواهد گرفت و بسیار امیدوار است که تاریخ سازی کند و برای اولین بار طعم حضور در مرحله حذفی جام جهانی را بچشد.

لیست تیم ملی ایران

لیست تیم ملی ایران

خط دروازه:

در خط دروازه بیرانوند، سید حسین حسینی، پیام نیازمند و امیر عابدزاده حضور دارند، بیرانوند به احتمال زیاد در دروازه ایران همانند جام جهانی ۲۰۱۸ قرار خواهد گرفت و حسینی هم با توجه عملکرد درخشانش در بازی برابر سنگال به احتمال زیاد دروازه بان دوم تیم ملی در جام جهانی می باشد.

مدافعان:

در دفاع میانی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی گنجی و سید مجید حسینی در لیست قرار گرفتند که با توجه به هماهنگی بالای کنعانی و خلیل زاده به احتمال زیاد این دو بازیکن در جام جهانی فیکس خواهند بود، البته مجید حسینی هم می تواند همچون جام جهانی ۲۰۱۸ فیکس باشد اما پورعلی گنجی نسبت به دوره قبل افت کرده و احتمال بازی کردنش کمتر می باشد.

فولبک سمت راست رامین رضائیان و صادق محرمی دعوت شده اند، رامین فرد مورد اعتماد کیروش می باشد اما محرمی در دو بازی برابر اروگوئه و سنگال خیلی خوب بازی کرد و این شانسش برای فیکس بودن را خیلی زیاد کرده است.

فولبک سمت چپ هم سه بازیکن برای جام جهانی انتخاب شده اند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی دعوت شده اند و امید نورافکن از حضور در جام جهانی باز مانده است، اگر کیروش بخواهد همانند بازی با اروگوئه و سنگال تیمش را به زمین بفرستد حاج صفی فرد اول دفاع چپ تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

وحید امیری هم توانایی بازی در این پست را دارد و در زمان اسکوچیچ در این پست فیکس تیم ملی بود.

هافبک ها:

روزبه چشمی، سعید عزت الهی، احمد نوراللهی و علی کریمی در لیست تیم قرار گرفتند، در این پست قطعا عزت الهی یکی از بازیکنان اصلی تیم می باشد و در کنارش باید دید که چه کسی بازی خواهد کرد، با توجه به اینکه ایران در جام جهانی دفاعی بازی خواهد کرد شانس بازی کردن چشمی بیشتر از دو بازیکن دیگر می باشد.

در این پست میلاد سرلک تا لحظات آخر در اردو بود اما به قطر نمیرود، همچنین امید ابراهیمی هم مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد.

وینگر ها:

امیری، ترابی، جهانبخش، قدوس و قلی زاده بازیکنانی هستند که به جام جهانی می روند، شانس فیکس بودن جهانبخش و امیری به مراتب از سه بازیکن دیگر بیشتر است و قدرت دفاعی بالای این دو بازیکن هم یکی از دلایل اصلی بر بازی کردن این دو بازیکن می باشد.

الهیار صیادمنش هم چند ماه پیش مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد.

مهاجمان:

سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد، سه فرد خط آتش تیم ملی در جام جهانی می باشند، به نظر میرسد همچون جام جهانی قبلی طارمی به عنوان مهاجم کاذب پشت سر سردار آزمون بازی کند و انصاری‌ فرد در مواقع ضروری به عنوان بازیکن تعویضی به بازی بیاید.

سفارش هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی

پیکسل تبلیغاتی جام جهانی

پیکسل تبلیغاتی جام جهانی

شما میتوانید با مراجعه به سایت شهاب گیفت انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی را مشاهده کنید. همچنین برای سفارش هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی از آژانس تبلیغاتی شهاب گیفت میتوانید با یکی از شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. برای مشاهده و ثبت سفارش بصورت حضوری هم میتوانید به آدرس ذکر شده در سایت مراجعه فرمایید.