مقالات مفید

ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی موثر

امروزه کسب و کارها تغییرات چشمگیری در دنیای پویای تجارت، بازاریابی و تبلیغات داشتند. در گذشته شرکت‌ها برای تبلیغات و معرفی خود از تلویزیون، رادیو، ارائه پمفلت و کارت‌های تبلیعاتی استفاده می‌کردند. ولی امروزه این روش‌ها موثر و مفید واقع نمی‌شوند. بطور کلی برای رقابت با سایر برندها و معرفی بهتر باید با تغییرات روز همراه شد. در غیر این صورت امکان شکست و ضرر در کار وجود خواهد داشت.

یکی از روش‌های جدید و موثر تبلیغات، ارائه هدایای تبلیغاتی می‌باشد. این روش در طی سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفت. در ادامه به ویژگی‌های یک هدیه تبلیغاتی موثر و تاثیر آن در کسب و کار می‌پردازیم.

آشنایی با هدایای تبلیغاتی

در صورتی که به نمایشگاه‌ها مراجعه کرده باشید، ارائه هدایای کوچکی از سوی بعضی غرفه‌ها را دیده‌اید. این هدایا نیز از انواع هدایای تبلیغاتی به حساب می‌آیند؛ چرا که از آن‌ها تنها در راستای معرفی کسب و کار و جلب اطمینان و علاقه نسبت به خدمات و محصولات شرکت استفاده می‌شود.

به طور کلی هدایای تبلیغاتی را می‌توان برای مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف تهیه و تدارک دید. از انواع هدایای تبلیغاتی می‌توان به هدایای نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی روز مادر و روز پدر، هدایای روز مشاغل مختلف و یا روز دانشجو، هدایای تبلیغاتی مدیریتی و سازمانی و … اشاره داشت.

امروزه بسیاری از کسب و کارها در شروع ارائه یک خدمت و یا محصول، اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی می‌نمایند. گاهی این هدایا هزینه بر به نظر می‌رسد؛ ولی بخاطر داشته باشید که ارائه آن‎ها می‌تواند روی افزایش مشتری و سود شرکت تاثیر بسزایی داشته باشد. بطوریکه هزینه این هدایای تبلیغاتی در برابر سود حاصل از اینکار به چشم نخواهد آمد.

مزایای هدایای تبلیغاتی

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، استفاده از هدایای تبلیغاتی مزایای بسیاری برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به همراه دارد. در ادامه به صورت مختصر به مهم‌ترین مزایای هدایای تبلیغاتی می‌پردازیم.

  • به طور کلی هدایای تبلیغاتی به صورت رایگان ارائه شده و مخاطب برای دریافت آن‌ها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. همین موضوع سبب ایجاد حس خوب دریافت کالا و یا خدمت رایگان در ذهن وی حک شود. به این ترتیب مخاطب در هر زمانی که با برند شما روبه رو شود، این خاطر و حس خوب را به یاد آورده و اطمینان او نسبت به خدمات و محصولات شما بیشتر می‌شود. در نتیجه در فعات بعدی نیز به سمت غرفه و محصولات شما خواهد آمد.
  • اگر هدایای تبلیغاتی به صورت هوشمندانه و درستی انتخاب شوند، روی افراد تاثیر مثبت چشمگیری می‌گذارند. جالب است بدانید که هدایای تبلیغاتی علاوه بر مشتریان، برای کارمندان نیز تهیه می‌شود. به این ترتیب با ارائه آن‌ها کارمندان نسبت به کار خود تعهد و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.
  • منابع انسانی در واقع اساسی‌ترین و مهم‌ترین دارای و سرمایه یک سازمان به حساب می‌آید. لذا صرف هزینه و سرمایه گذاری روی آن‌ها قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

معرفی بهترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی شهاب گیفت

امروزه کالاهای مختلفی تحت عنوان هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. به صورت کلی با بررسی زمینه کاری و بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات می‌توانید هدایای متنوع و موثری تهیه کنید.

البته در این بین استفاده از برخی کالاها به عنوان هدایای تبلیغاتی تاثیر بیشتری دارند. از بهترین، موثرترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فلش مموری تبلیغاتی
  • ربان تبلیغاتی
  • تراول ماگ تبلیغاتی

نکته: فلش مموری تبلیغاتی و همچنین تراول ماگ تبلیغاتی به دلیل طول عمر مفید بالا و استفاده مداوم مشتری از آن‌ها جزء بهترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی به حساب می‌آیند. در این راستا شرکت شهاب گیف با اقدام ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب می‌کند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده هدایای تبلیغاتی این شرکت، به صفحه محصولات مراجعه فرمایید.