هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

ــ ــ ــ ــ‌ ــ ــ ــ ــ

اکثر شرکت‌ها فقط در انتهای سال از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که به دلیل حجم بالای هدایای ارسالی دیگر شرکت‌ها به خوبی آن هدیه دیده نمی‌شود. شب یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌هایی است که ایرانیان از زمان‌های دور آن را جشن می‌گرفتند و شما می‌‌توانید از این مناسبت برای ارسال هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. در این مقاله از شهاب گیفت میتوانید هدایای تبلیغاتی شب یلدا را ببینید و انتخاب کنید.

شب یلدا

شب یلدا

یلدا از جشن های مهمی است که از ایران باستان برایمان به یادگار مانده، جشنی از جنس مهر و دوست داشتن. پس چه فرصتی مغتنم تر از یلدا برای نشان دادن مهر و دوستی و قدردانی از همکاران، پرسنل، مشتریان و مخاطبان کسب و کارمان؟! هدایای تبلیغاتی یلدا شریک لحظه های خوب و دوست داشتنی مخاطبان شما می شود و پیام مهر برند شما را برای همیشه در خاطر آنها ثبت می کند.

هدایای تبلیغاتی شب یلدا شامل چیست؟

شاید گمان کنید که برای مناسبت خاصی چون شب یلدا، تنها باید به سراغ هدایایی خاص و قدیمی رفت. اما این یک فکر اشتباه است، باید بدانید که هدیه تبلیغاتی شب یلدا، ویژگی خاصی نداشته و دست شما برای انتخاب باز است. با این وجود پس چرا اسپیکر تبلیغاتی را امتحان نمی‌کنید؟

اسپیکر تبلیغاتی، در دسته هدایای الکترونیکی قرار گرفته و از قیمت به نسبت بالایی برخوردار است؛ پس بهتر است حتی برای مناسبت جذابی چون هدیه تبلیغاتی شب یلدا، برای گروه خاصی از افراد چون کارمندان نمونه یا مدیران ارشد در نظر گرفته شود. تنوع فوق‌العاده‌ای در انواع اسپیکر وجود دارد، شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه‌ای که کنار گذاشته‌اید اسپیکر بلوتوثی گلدانی یا حتی اسپیکر دیجیتالی ساعت‌دار را به فروشگاه توکاگیفت سفارش دهید.

سررسید و تقویم رومیزی

سررسید و تقویم رومیزی از هدایای بسیار کاربردی هستند که قابلیت سفارشی و اختصاصی شدن را دارند. با اضافه شدن صفحاتی در لابه‌لای برگه‌های اصلی سررسید یا تقویم می‌توان یادبود یلدا را به آن اضافه کرد و یا با درج نمادهایی مثل انار یا دانه برف به روی جلد سررسید یا پایه های تقویم رومیزی تم اصلی این هدایا را یلدایی کرد. این هدایا با همراهی یک عدد خودکار یا روان نویس یا دیگر هدایای یلدایی بسته شما کامل تر نیز خواهد شد.

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی که مورد استفاده تمامی اقشار در هر موقعیت زمانی است میتواند هدیه ای درخور شب یلدا باشد. چرا که نماد کوچک انار و هندوانه یا دانه های برف بر روی این خودکار های تبلیغاتی در کنار نام برند شما این هدایا را بسیار جذاب و به یاد ماندنی میکند. همانطور که میدانیم قیمت این هدیه تبلیغاتی مناسب تر از دیگر هدایا است پس میتوانید در تعداد بیشتری آن را سفارش دهید.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

لیوان تبلیغاتی یا ماگ هدیه ای  مناسب برای آغاز زمستان خواهد بود. نوشیدن چای و دمنوش، قهوه یا دیگر نوشیدنی های گرم در سرمای زمستان لذتی دو چندان دارد. بر همین اساس، هدیه‌ای از جنس فنجان و ماگ کاملا مطابق میل خواهد بود. با طراحی نمادهای یلدایی در کنار نام برند و مجموعه ی خود جلوه خاصی به این هدایا داده میشود. توجه به بسته‌بندی زیبا و متناسب با مناسبت در هنگام هدیه دادن در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.

ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ

ساک دستی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی محسوب می شود که کاربرد بسیار فراوانی دارد. این ساک­ های فروشگاهی برای بسته بندی اجناس مورد استفاده قرار می گیرد. ساک دستی پارچه ای به راحتی می تواند برند و رنگ سازمانی شما را در دید تمام افراد جامعه قرار دهد. بر روی این ساک ها که جنس های متفاوتی دارند، میتوان طرح های مختلفی از جمله طرح های بیشماری از یلدا را طراحی و چاپ کرد و دیگر هدایای تبلیغاتی را در آن قرار داد و به دیگران هدیه داد.