هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز

هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز

___ ____ ____ _____

از پرطرفدارترین روش‌های رایج تبلیغاتی برندهای پرفروش و معتبر، هنگام فرارسیدن عید نوروز است. زیرا فصل بهار نوید اتفاق‌های خوب را می‌دهد. در این زمان شرکت‌ها و برندهای مختلف خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز را به افراد معرفی می‌کنند. این روش تبلیغاتی در اکثر مواقع منجر به فروش بیشتر می‌شود. زیرا عید نوروز بهترین مناسبت در تقویم شمسی است. همه افراد می‌دانند از رسوم رایج در عید نوروز هدیه دادن می‌باشد به همین دلیل برندها برای فروش بیشتر و محبوب‌تر شدن، در پایان سال جاری برای مشتریان و کارمندان خود هدیه تبلیِغاتی در نظر می‌گیرند. در ادامه قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز که منجر به رشد یک برند می‌شود را معرفی کنیم.

  • هدایای تبلیغاتی چرم: انواع ست هدیه چرمی، از هدایای پرکاربرد تبلیغاتی عید نوروز است که به دلیل سابقه درخشان ایرانیان در تولید لوازم چرمی هدیه تبلیغاتی بسیار خوب و مناسبی به نظر می‌رسد. از انواع ست هدیه می‌توان به کیف چرم، فولدر، جاکارتی و جا کلیدی نام برد.
  • ظروف تبلیغاتی: ظروف تبلیغاتی درواقع در جهت برندینگ و تبلیغ محصولات شرکت ارائه می‌شوند. محصولاتی مثل انواع ست پذیرایی، ست چایخوری، فنجان، ماگ، لیوان بشقاب و فلاسک از منتخب‌های هدایای تبلیغاتی نوروز است.
  • هدایای تبلیغاتی چوبی: لوازم چوبی از گذشته تا کنون در بین افراد محبوب بوده است. همچنین در دکوراسیون سنتی و قدیمی کاربرد دارد. از هدایای تبلیغاتی منتخب برای عید نوروز می‌توان به ست رومیزی، جاعودی چوبی، ساعت چوبی، انواع خاتم کاری روی چوب، نگهدارنده  گوشی چوبی، نظم دهنده چوبی، کتاب باز چوبی…اشاره کرد.
  • صنایع دستی: لوازم صنایع دستی هم یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز است که بعنوان هدیه‌ای نفیس و فاخر در نظر گرفته می‌شود. از صنایع دستی منتخب برای هدیه میتوان به انواع ظروف مینا کاری، خاتم کاری، الماس کاری، ملیله، معرق کاری، ترمه و قلمکار اشاره کرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی نوروز

  • سررسید یا سالنامه: یکی از ضروری‌ترین لوازم هر مدیر و کارمند داشتن سررسید است. افراد برای برنامه ریزی و و نوشتن هرچیز مهمی به سررسید نیاز دارند. ازین رو  از بهترین گزینه‌ها برای هدیه تبلیغاتی عید نوروز به حساب می‌آید.
  • پک کتاب‌های فاخر: کتاب های قدیمی مثل بوستان و گلستان سعدی، رباعیات خیام، دیوان حافظ…یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه تبلیغاتی نفیس هستند که برای افراد خاص در نظر گرفته می‌شوند.
  • ست مدیریتی: ست مدیریتی از هدایای پرطرفدار عید نوروز است. ست مدیریتی در شامل یک‌ پک می‌باشد که لوازم مورد نیاز اداری در آن جای داده شده است. لوازمی مثل سررسید، خودکار، روان نویس، جاسوئیچی، کیف پول، جاکارتی.
  • هدایای تبلیغاتی الکترونیکی: لوازم الکترونیکی مثل اسپیکرهای صوتی، پاوربانک، هدفون، فلش مموری از هدایای با ارزش نفیسی هستند که با پیشرفت تکنولوژی در لیست بهترین هدایای تبلیغاتی قرار گرفته است. این نوع هدایا برای تمامی افراد قابل استفاده است و کاربرد دارد.
  • پوشاک: از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی عید نوروز انواع پوشاک مثل تیشرت، کلاه، شال و روسری و ساک پارچه‌ایی است. استفاده از این نوع پوشاک در تعطیلات عید نوروز باعث دیده شدن بیشتر برند موردنظر است و همین امر باعث رشد و محبوبیت بیشتر می‌شود.

مزایای هدیه تبلیغاتی:

در صورت استفاده از این هدایای تبلیغاتی، برند موردنظر در بین افرادی که هدیه تبلیغاتی را دیده و پسندیده‌اند هم محبوب می‌شود و این باعث رشد فوق‌العاده‌ای با هزینه‌ایی ناچیز شده است. با هدایای تبلیغاتی می‌توان مشتریان را پایبند کرد که این نکته بسیار برای صاحبان برند حائز اهمیت است. همچنین با دادن هدیه تبلیغاتی، هدیه موردنظر و نام تجاری شرکت در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

سخن آخر:

همانطور که گفته شد دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان هدف یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب جدید و بازاریابی و تبلیغات است. با توجه به مطالب گفته شده انواع هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از سررسیدهای چرمی تا لوازم چرمی و الکترونیکی نفیس تمامی باید ظاهری زیبا و جذاب برای افراد داشته باشد تا مخاطب هدف را جذب کنند. برندها  برای اطمینان از اینکه هدیه تبلیغاتیشان به بهترین شکل ممکن دیده و تایید شده است باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهند. برای امکان پذیر بودن این روند باید به نکاتی مثل، در دسترس بودن محصول، رنگ، زمان عرضه، مارک تجاری، تعداد مخاطبان، بودجه شرکت و سفارش به موقع آن توجه کرد. تمامی عوامل گفته شده به فرآیند تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی عید نوروز تاثیر می‌گذارد.