مقالات مفید

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

__ __ __ __ __ __

هدایای تبلیغاتی و هدیه دادن بخشی از سیاستهای بازاریابی و برندینگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بیشتر است. هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی قدرتمندی در دست کسب و کارهاست تا به وسیله آن خود را به مشتری معرفی نمایند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هدیه تبلیغاتی باید مخاطب را به یاد شما بیاندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نماید و این دلیل بر این نیست که حتما باید از هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید استفاده نمایید، بلکه میتوان با کمی خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده نمود. پیشنهاد می گردد گیفت تبلیغاتی که برای هدیه دادن انتخاب میکنید اول از همه کاربردی باشد، ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

چرا هدایای تبلیغاتی خلاقانه؟

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص در دنیای بازاریابی کنونی، ابزاری قدرتمند محسوب می شوند که می توانند داستان هیجان انگیز کسب و کار رویایی شما را فریاد بزنند.

تهیه هدیه خلاقانه و عجیب به معنی این نیست که شما باید هزینه و قیمت گزافی را پرداخت نمایید. هدایای خلاقانه ارزان قیمت را نیز می توانید در مجموعه صدرا به راحتی بیابید.

خلاقیت راه حل کنونی افزایش راندمان و اثربخشی بازاریابی و فروش است. به قول سعید محمدی ارانی مدیر وب سایت ایران کانتنت مارکتینگ: بازاریابی چیزی جز ابتکار و خلاقیت نیست.

انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

در سال‌هایی نه چندان دور، شما برای انتخاب هدایای خلاقانه با گزینه‌های محدودی روبرو بودید و فقط باید به سراغ هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می‌رفتید؛ اما حالا با وجود مدل‌ها و طرح‌های گسترده، دیگر انتخاب برای شما سخت نبوده و می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که دارید هدیه‌ای شیک و خلاقانه برای مخاطب انتخاب کنید. اکنون دیگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه، در مدل‌ها و انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ست رومیزی
  • تقویم رومیزی پلگسی و بلبرینگ
  • ساعت رومیزی
  • نگهدارنده کابل
  • جاموبایلی
  • جا خودکاری
  • جعبه پذیرایی
  • گلدان تبلیغاتی

برای اینکه از بین محصولات متنوعی که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید ابتدا باید در نظر بگیرید که مخاطبین هدف شما چه اشخاصی هستند؟ هدف شما از خرید وسیله مورد نظر چیست؟ دنبال هدایای خاص چوبی، با هدف تزئین و دکور هستید یا می‌خواهید کاربردی باشد؟ با در نظر گرفتن و پاسخ دادن، به هریک از این سوالات می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اما فراموش نکنید که اصلی‌ترین هدف برای شما از خرید هدیه تبلیغاتی خلاقانه، بازاریابی و تاثیر گذاشتن روی ذهن مخاطب است.

هدایای تبلیغاتی جدید و خلاقانه را از کجا تهیه کنیم؟

به دنبال هدایایی با بسته بندی شکیل، کاربردی، دست ساز با قیمت مناسب هستید؟ پس چرا شهاب گیفت را امتحان نمی‌کنید؟ شهاب گیفت یکی از بهترین برند‌ها، در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی لاکچری است. شما می‌توانید در وبسایت شهاب گیفت، تنوعی از محصولات و هدایای تبلیغاتی را مشاهده کنید. تمامی محصولات و هدیه تبلیغاتی خلاقانه شهاب گیفت، باکیفیت بوده و بهترین گزینه برای بازاریابی کسب و کار‌های کوچک و بزرگ محسوب می‌شوند. پس همین حالا سفارش محصولات تبلیغاتی خود را را با بهترین کیفیت و قیمت، به شهاب گیفت بسپارید.