هدایای تبلیغاتی

هدیه کریسمس + بهترین پیشنهاد کادو برای کریسمس

هدیه کریسمس دنیایی از عشق و زیبایی است که در کیسه خاص و قرمز رنگ بابانوئل جا می‌گیرد و با خود زیبایی را به خانه‌ها می‌آورد. با نو شدن سال در قلب زمستان در میان رقص زیبای دانه‌های برف ارزشمندترین چیزی که می‌تواند به وجود خانواده‌ها گرما ببخشد هدیه کریسمس خاص است که به عنوان یک یادگاری ویژه در سال نو می‌تواند قد علم کند و سر تا پا دلبری خودش را به نمایش بگذارد. برای خرید هدیه کریسمس می‌توانیم از انواع محصولات دیگر استفاده کنیم اما گیفت کریسمس می‌تواند هم در کنار آن هدایا و هم جداگانه جلوه‌ای ویژه را به میان بیاورد و تأثیر خود را بگذارد. هدیه کریسمس از خاص‌ترین محصولات هدایای مناسبتی به شمار می‌آید و همه چیز را در یک چشم به هم زدن رنگ ارزش می‌بخشد.

تاریخ دقیق جشن کریسمس ۱۴۰۱

جشن کریسمس یکی از خاص ترین جشن ها است. علاوه بر آغاز یک سال جدید، فرآیندی است که در آن امیدهای جدید پدید می آیند و رویاها ساخته می شوند. جشن کریسمس که بدان نوئل هم می گویند برای بزرگداشت زادروز عیسی مسیح برگزار می گردد. در واقع این جشن به ایامی ۱۲ روزه اشاره دارد که با سالروز تولد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز می شود و تا ۶ ژانویه که جشن خاج شویان است ادامه پیدا می کند و در سال 1401 در ایران روز یکشنبه ۴ دی روز کریسمس میباشد.

بهترین هدیه و کادو کریسمس چیست؟

کریسمس همزمان با میلاد حضرت مسیح در 24 دسامبر برگزار می‌شود. تاریخ کریسمس در ایران 4 دی ماه است در نتیجه باید در این مناسبت کادوهایی زمستانی تهیه کنید. کریسمس را با رنگ قرمز و درخت کاج تزیین شده می‌شناسند. در گذشته “قوم سلت” بر این باور بودند که گیاهان مقدس در زمستان خوش شانسی به ارمغان می‌آورد به همین علت خانه خود را با گیاهان سبزی چون کاج و بنت قنسول آرایش می‌کردند.

امروزه درخت و کریسمس با ترکیب رنگ قرمز و سبز گسترش زیادی دارد. البته این رنگ‌ها چندان در خرید کادو کریسمس تاثیری ندارند، چون شما می‌توانید هدیه خود را با رنگ قرمز و سبز کادوپیچ کنید یا به سلیقه خود گیفتی را از گیفت آس انتخاب کنید که روی کادو قرار دهید.

بهترین کادو کریسمس آن چیزی است که مطابق با سلیقه طرف مقابل خریداری شود یا نمادی از کریسمس داشته باشد. برخی اوقات برای کودکان بازی در نقش بابانوئل نیز جذاب خواهد بود، پس مهم نیست چه کادویی تهیه می‌کنید، بلکه آنچه اهمیت دارد، روحیات و خواسته طرف مقابل شما است.

انواع کادو و هدیه کریسمس

1. پک هدیه و کادو کریسمس برای سازمان ها و ادارات

از آن جایی که کریسمس جشنی متعلق به مسیحیان است و قشر کمی از افراد مسیحی در ایران زندگی می‌کنند، خرید هدیه برای کارمندان یا مدیران مسیحی بسیار حائز اهمیت خواهد بود تا به آن‌ها نشان دهید که در تمام جشن‌ها در کنار آن‌ها هستید.

در کریسمس علاوه‌بر کادوهایی که افراد خانواده و دوستان برای یکدیگر تهیه می‌کنند رسم بر این است که روز پس از کریسمس، کارمندان از کارفرمایان خود هدیه‌ای دریافت کنند. همچنین برای افراد کم بضاعت کادوهایی تهیه می‌شود.

این رسم تمرینی است برای مهربانی، حسن نیت، قدر دانستن دورهمی‌ها و جایگاه خانواده که با یک جشن باشکوه ادغام شده است. تدارک شام، پاکسازی خانه، خرید لباس نو و تهیه هدیه کریسمس از جمله فعالیت‌هایی است که شور و حال زندگی را به افراد برمی‌گردانند. از این نظر شباهت‌های زیادی بین نوروز و کریسمس وجود دارد.

2. کادو کریسمس برای همسر

اگر شما در خانواده مسیحی رشد کرده باشید احتمالا جشن کریسمس برای شما شکوه زیادی دارد و آن را روزی خاص برای خود می‌دانید. در این روز معمولا اعضای خانواده به یکدیگر کادو می‌دهند. هدیه کریسمس برای همسر می‌تواند از اقلام متفاوتی چون پوشاک متناسب با کریسمس یا زیور آلات باشد. ما در مجموعه شهاب گیفت تنوع وسیعی از محصولات را فراهم آورده‌ایم که دست شما را برای انتخاب کادو برای همسرتان باز می‌گذارد.

در خرید کادو کریسمس همیشه یک نکته را در نظر داشته باشید که فرد مقابل از این هدیه چه نفعی می‌برد و تا چه حد در زندگی او تاثیر خواهد داشت. خرید هدیه برای همسر شاید چندان کار سختی نباشد، چرا که به خوبی روحیات او را می‌شناسید و می‌دانید که به چه چیزی نیازمند است.

4. کادو کریسمس برای خانم ها

خرید هدیه کریسمس برای خانم‌ها کار خیلی دشواری نیست چراکه شاید از 10 موردی که در ذهن دارید، 9 تای آن را خانم‌ها بپسندند. باید توجه داشته باشید که خانم‌ها از هرکس انتظار متفاوتی دارند در نتیجه هدیه کریسمس را با سطح انتظار آن‌ها هماهنگ کنید.

البته این خرید می‌تواند متناسب با بودجه شما باشد چراکه طیف وسیعی از محصولات مورد پسند خانم‌ها واقع می‌شود. پک مدیتیشن، پک شمع و ماگ و محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین هدایایی هستند که شما می‌توانید برای خانم‌ها تهیه کنید.

ساعت نیز انتخاب باشکوهی به عنوان کادو کریسمس برای خانم‌ها است. ساعت‌ها انقدر از نظر طرح و رنگ متفاوت هستند که شاید زمان زیادی را برای انتخاب از شما بگیرند. خانم‌ها پس از فرزند دار شدن، نیمی از خود را متعلق به فرزند خود می‌دانند از این‌رو اگر قصد دارید به یک مادر،‌ هدیه کریسمس را تقدیم کنید،‌ بهترین کادو برای او تابلویی دوبعدی از عکس او و فرزندش است. کاریکاتور رنگی نیز انتخاب هوشمندانه‌ای برای یک خانم است البته به شرطی که به قدر کافی با او صمیمی باشید.

زیور آلات و اکسسوری مو از دیگر هدایای جذابی هستند که شما می‌توانید برای دوست خود انتخاب کنید. اکسسوری‌های مو شمایل متفاوت و جذابی دارند. گیره چوبی ایران،‌ شانه چوبی و هد بند را می‌توانید از انواع کریسمسی انتخاب کنید.

قیمت هدیه تبلیغاتی جشن کریسمس

قیمت هدیه تبلیغاتی برای جشنها و اعیاد به واسطه متنوع بودن هدایایی که می توان برای این رویدادها انتخاب کرد، بسیار متغیر است. اما با اینحال قیمت یک هدیه تبلیغاتی را نوع آن، جنس ساخت، طراحی، تعداد سفارش و همینطور کیفیت چاپ آن تعیین می کند. ضمن اینکه می توانید هدایای تبلیغاتی را با خرید از مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه هدیه تبلیغاتی، ارزان تر تهیه کنید.

همچنین ما در مجموعه هدایای تبلیغاتی شهاب گیفت همواره کوشیده ایم تا برای اینکه شرکت ها و کسب و کارهای بیشتری بتوانند از هدیه تبلیغاتی به عنوان بهترین استراتژی بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند، این محصولات را با حاشیه سود کم و قیمت های مناسب ارائه دهیم.