نمایشگاه و ایونت

اولین نمایشگاه اپلیکیشن | اپکس

اولین نمایشگاه اپلیکیشن | اپکس

ــــ ــــ ــــ ــــ ــــ

نمایشگاه به تعویق افتاد، تاریخ جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

نمایشگاه اپلیکیشن ایران تهران: کشور ایران به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای حساس در بخش میانی آسیا یا به اصلاح خاورمیانه، همواره نقشی مهم، راهبردی و استراتژیک در حوزه های مختلف منطقه و جهان داشته است. در این صورت با توجه به آمار بالای استفاده از گوشی های تلفن همراه برای برآورد کردن نیازهای مختلف در کشور و افزایش سریع میزان دسترسی افراد به اینترنت و گوشی های هوشمند برپایی این نمایشگاه به یک نیاز اساسی جهت معرفی بهترین و آخرین دستاوردها در این حوزه تبیدل شده است. با توجه به افزایش کاربران تلفن همراه و به تبع آن اپلیکیشن های مورد استفاده آن ها، تصمیم بر آن شد تا اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن ایران موسوم به Appex2021 در سال 1401 برگزار شود. این نمایشگاه می تواند فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در صنعت رو به رشد موبایل و اپلیکیشن ها باشد.

 

نمایشگاه اپکس  (Appex2021) نمایشگاهی است که به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا تمامی توانمندی ها و پتانسیل های خود را در نمایشگاه در معرض دید بازدید کننده ها قرار بدهند و علاوه بر آن بتوانند با گفت و گوهای استراتژیک در زمینه کسب و کار خود سرمایه‌گذران و مشارکت کنندگان حرفه ای و متخصص را بیابند.

 

علاوه بر این، اکثر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تخصصی، کاربران و فعالان صنعت تولید اپلیکیشن می باشند و به همین دلیل برای غرفه‌داران و برگزار کنندگان فرصتی مناسب برای تعامل مستقیم با مخاطبین و بهینه سازی فعالیت خود در زمینه های مختلف کاری است.