فهرست
خانه » Blog » جاکارتی تبلیغاتی + چاب طرح دلخواه شما بر آن
هدایای تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی + چاب طرح دلخواه شما بر آن

جاکارتی تبلیغاتی + چاب طرح دلخواه شما بر آن

ـــ ـــ ـــ ــ ــ ــ ــ

جاکارتی تبلیغاتی با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، در دسته هدایای تبلیغاتی پرکاربرد قرار می‌گیرد. کاربری فراوان و قیمت مناسب، انواع جاکارتی تبلیغاتی چرم و مگنتی را به یک هدیه پرطرفدار بین شرکت‌ها و مشتریان تبدیل کرده است.

جاکارتی تبلیغاتی بهترین زمینه را برای برندسازی و رشد و توسعه کسب‌ و‌ کار شما فراهم می‌کند.به دلیل اینکه هر بار مشتریان شما به جاکارتی که به آن ‌ها هدیه داده‌اید نگاه میکنند. و استفاده میکنند نام شرکت و محصولات شما در ذهن آن‌ها مرور شده، به گونه ‌ای که همیشه در یاد و خاطر آن‌ ها باقی خواهد ماند.جالب است بدانید که اولین اصل برندسازی ثبت شدن نام شرکت در ذهن مشتریان آن است.بنابراین اگر به دنبال برداشتن گامی موثر در زمینه برندینگ هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از جاکارتی برای هدیه دادن به مشتریانتان استفاده کنید. تا از این طریق همیشه در ذهن آن‌ها باقی بمانید. انواع جاکارتی ها جاکارتی های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند. از جمله، جاکارتی فلزی تبلیغاتی، جاکارتی چرم تبلیغاتی، جاکارتی های پلاستیکی تبلیغاتی و… بهترین نوع جاکارتی ها، جاکارتی فلزی و چرم است.

جاکارتی تبلیغاتی ارزان

این نوع جاکارتی ها دارای کیفیت و جنس معقولی هستند و باعث جلب رضایت هدیه گیرندگان خواهد شد. شما میتوانید با هدیه دادن جاکارتی در کنار تبلیغات خود از گم کردن کارت توسط دیگران جلوگیری کنید. همین مسئله باعث میشود تا افرادی که این هدیه را دریافت میکنند همیشه از آن استفاده کنند پس وقتی شما لوگو خود را بر روی آن چاپ کرده باشید باعث میشود در هر زمانی که از جاکارتی استفاده کند برند شما را مشاهده کند یا دیگران در دستان آن شخص ببیند از جمله هدایای تبلیغاتی که میتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند جاکارتی تبلیغاتی است. هدیه های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوانند ذهن مخاطب را به خود درگیر کنند. اما جاکارتی، یک ابزار کاربردی و متفاوت است. چرا متفاوت؟ جاکارتی در واقع قرار است جایی برای محافظت از مهمترین کارت های زندگی یک شخص باشد. بنابراین استفاده از هدیه های تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی قوی است که میتوانید به عنوان تبلیغات دائمی روی آن برنامه ریزی کنید.

مزایای استفاده از جاکارتی

برای معرفی برند خود از طریق هدایای تبلیغاتی، باید محصولی کاربردی را انتخاب کنید. با کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، مخاطب در طول شبانه‌روز، چندین‌بار از آن استفاده کرده و برند شما را در مکان‌های مختلف تبلیغ خواهد کرد. فراموش نکنید که استفاده از جاکارتی، محدود به مکان خاصی نیست؛ به عبارتی با هربار استفاده از جاکارتی، افراد بیشتری از مخاطبین کمپین بازاریابی شما، تبلیغ برند را خواهند دید.

برای هدایای تبلیغاتی خاص، بودجه محدودی را کنار گذاشته‌اید؟ نگران نباشید، باز هم می‌توانید انتخاب‌هایی خاص و جذاب داشته باشید. قیمت جاکارتی تبلیغاتی به نسبت لوازمی مانند ماگ، لیوان، ساعت و کیف تبلیغاتی، بسیار پایین‌تر است. از طرفی، خرید عمده این محصول نیز می‌تواند قیمت آن را بسیار کمتر کند.

خرید جاکارتی تبلیغاتی

یک نگهدارنده کارت با توجه به اندازه آن و این واقعیت که می توانید آن را به راحتی در جیب شخصی خود قرار دهید، اغلب می تواند دوام بیشتری داشته باشد. بنابرین یک جاکارتی با برند شرکتتان می تواند تا سال ها باقی بماند و مشتریان را یاد شما بیاندازد.

اگر جا کارتی را در جیب پشتی شلوار خود قرار میدهید، از آنجایی که بسیار سبک هستند و می‌توان آن را به راحتی در جیب‌ها حمل کرد، با نشستن تصادفی روی آن، شکل خود را از دست نمی‌دهند و این یکی از مزایای بزرگ جاکارتی محسوب می شود.
فراموش نکنید که کیف پول یا جاکارتی نیز یک بیانیه مد و یک اکسسوری مهم برای تعیین استایل شما و نشان دادن اینکه چه کسی هستید؛ می باشد.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی

هر هدیه تبلیغاتی که برای مخاطب انتخاب می‌کنید، باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. مخاطب کیفیت هدیه تبلیغاتی را با کیفیت خدمات شرکت شما، خواهد سنجید. پس هرچه عمر مفید جاکارتی بالا‌تر باشد، افراد حس بهتری هم به برند شما خواهند داشت. به همین خاطر توصیه می‌کنیم کیفیت را فدای کمیت نکرده و جاکارتی با بهترین کیفیت، انتخاب کنید.

جاکارتی تبلیغاتی با بهترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت، در فروشگاه توکاگیفت عرضه می‌شود. شهاب گیفت یکی از شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌ها، در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی بوده و بهترین محصولات را به شما عرضه خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید جاکارتی و سایر هدایای تبلیغاتی از شهاب گیفت، همین حالا تماس بگیرید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

واتساپ شهاب گیفت
ارسال سریع

تماس بگیرید

درباره ما

شرکت شهاب گیفت دارای 10 ساله سابقه در زمینه ی تولید و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی می باشد.

موفقیت و اعتبار ما بی علت نیست و نتیجه خدمت به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

سایدبار دکمه اسکرول به بالا
Instagram YouTube Pinterest Telegram