نمایشگاه و ایونت

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

___ ___ ___ ___

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای ، یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی ایران است که شانزدهمین دوره آن در تاریخ ۹ دی لغایت ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. همچنین زمان بازدید از این نمایشگاه که به همت شرکت صنعت نمایش و همایش پرشین برگزار می گردد، از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر می باشد.

لذا این نمایشگاه که نقش مهمی در ارائه جدیدترین کالاها، خدمات و تجهیزات فروشگاهی، بخصوص برای فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و صنایع مرتبط با آن دارد، فرصت مناسبی را ایجاد خواهد کرد تا فعالین و دست‌اندرکاران عرضه و تولید کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای، در این نمایشگاه حضور یافته و به معرفی محصولات و خدمات یا دستاوردهای خود بپردازند.

امروز استفاده از تجهیزات فروشگاهی به یک فاکتور مهم برای جذب مشتریان بدل شده است و به این انتظار آنها در عصر تکنولوژی که در کمترین زمان، هزینه خریدهای انجام شده آنها را محاسبه کنید، پاسخ می دهد. به علاوه رشد و توسعه فروشگاه های زنجیره ای نقش مهمی در رونق تولید ملی دارند. آنها با ایجاد بستر مناسب توزیع مستقیم و مویرگی کالا و خدمات به مشتریان و حذف واسطه ها، باعث کاهش قیمت ها شده و رضایت مصرف کنندگان را نیز به همراه خواهند داشت.

همینطور فروشگاه های زنجیره ای می توانند به عنوان بازوی قدرتمند سیاست های اقتصادی و توزیعی کشور عمل کنند. بازدید از نمایشگاه نیز در طول ۴ روز برگزاری خود که در فضایی بالغ بر ۹ هزار متر مربع برگزار می گردد، از جمعه تا دوشنبه مورخه ۹ الی ۱۲ دیماه ۱۴۰۱ برای عموم آزاد است.

اهمیت نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای ، در قالب یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی، فرصتی را فراهم خواهد کرد تا شرکت ها و فعالین این حوزه بتوانند آخرین محصولات و دستاوردهای خود را ارائه داده و در تعامل با یکدیگر از جمله با شرکت ها و نمایندگی های برخی کشورهای فعال در این حوزه، برای توسعه بازار خود برنامه ریزی های موثری داشته باشند و به پیشرفت آن کمک کنند.

به علاوه این نمایشگاه می تواند یک کانال موثر و محبوب برای تبلیغ یک شرکت و تشویق فروش محصولات آن باشد. یک کمپین سازمانی که در آن محصولات و خدمات شرکت ها ارائه می شود و فرصتی برای به دست آوردن چشم اندازهای عالی برای کل تولید ایجاد می کند.

همینطور اهمیت شرکت در این نمایشگاه از این جهت که باعث انتشار پیشرفت ها و دستاوردهای جدید و همچنین ارتقای اولویت انها، کسب اطلاعات در مورد شرکت و جمع آوری داده ها در مورد صنایع رقیب می گردد، حائز اهمیت خواهد بود. و در بیشتر موارد پس از شرکت در چنین رویدادهایی، شرکت در مورد مسیرهای جدید برای ارتقاء تصمیم می گیرد، شروع به کار با شرکای جدید می کند یا مخاطبان و مشتریان سودآوری را برای خود تعیین می کند. ضمن اینکه نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای، یکی از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در ایران است که می تواند به راحتی به توسعه تصویر و برند شرکت شما کمک کند.

هدایای تبلیغاتی شهاب گیفت

تیم تبلیغاتی شهاب گیفت ارائه کننده خدمات تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی با بهترین طراحان ، تولید کنندگان و ایده پردازان خدمات تبلیغاتی محیطی و گسترده در خدمت شماست . انواع هدایای تبلیغاتی از جمله هدایای الکترونیکی ( فلش تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، شارژر فندکی تبلیغاتی و…) ، لوازم التحریر (خودکار تبلیغاتی ، روان نویس ، فولدرها و…) ، چاپ تیشرت ، چاپ کلاه ، چاپ روبان و بندآویز ، چاپ بادکنک ، چاپ انواع سررسید سالنامه  و تقویم رومیزی سال ، ساک خرید   لیوان و ماگ ، آفتابگیر ، جاکلیدی ، مچ بند ، انواع پرچم ها ، بهترین ست های مدیریتی تبلیغاتی ، ماسک تبلیغاتی و…… هدایای روز مناسبتی با قیمت دست اول ارائه میگردد. جهت دریافت مشاوره هدایای تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید .