مقالات مفید

فلش مموری تبلیغاتی

ذخیره انواع اطلاعات از گذشته تا به اکنون دغدغه بسیاری از افراد بوده است. در گذشته افراد برای ذخیره اطلاعات مختلف از نوار کاست، ویدئو، فلاپی درایو، CD، DVD و فلش استفاده می‌کردند. اما امروزه این موارد جای خود را به فلش مموری و هارد اکسترنال داده‌اند.

فلش مموری تبلیغاتی از جمله محبوب‌ترین وسایل ذخیره اطلاعات به حساب می‌آید که در شکل‌ها و اندازه‌های کوچک ولی با ظرفیت های بالا ارائه می‌شوند. نکته‎ای که در مورد فلش مموری تبلیغاتی وجود دارد، قیمت بسیار مناسب و کاربرد آن جهت نگهداری از اطلاعات می‎باشد. فلش مموری تبلیغاتی از نظر کاربردی تفاوتی با فلش مموری‌ معمولی ندارد.

در واقع این نوع فلش مموری‌ها به دلیل ظاهر تبلیغاتی آن‌ها تحت عنوان فلش مموری تبلیغاتی شناخته می‌شوند. در ادامه توضیحاتی در مورد فلش مموری‌های تبلیغاتی و کاربرد آن‌ها ارائه می‌دهیم.

فلش مموری؛ بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی

فلش مموری در واقع یک کالای پرکاربردی است که امروزه عموم مردم از آن استفاده می‌کنند. همه افراد به دلیل اهمیت دادن به اطلاعات خود، در انتخاب محل نگهداری آن‌ها دقت زیادی می‌کنند. فلش مموری تبلیغاتی در مقایسه با هارد، هیچگونه قطعه مکانیکی ندارد. به همین دلیل نیز از طول عمر مفید بالایی برخوردار است.

همین موضوع سبب شده تا برخی از این فلش مموری‌ها با گارانتی‌های مادام العمر در بازار ارائه شوند. حال اگر تبلیغاتی بر روی فلش مموری درج شود، تا سالیان سال می‌تواند برند شما را تبلیغ کند.

آیا امکان سفارش فلش مموری تبلیغاتی با طرح و شکل سفارشی وجود دارد؟!

تنوع در طرح و ظاهر فلش مموری‌های تبلیغاتی از جمله مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن در مقایسه با سایر کالاهای تبلیغاتی می‌باشد. به دلیل وجود امکان سفارشی‌سازی، شما به راحتی می‌توانید طرح مورد نظر خود را روی این کالا پیاده‌سازی کنید.

فلش مموری کلید شکل، فلش مموری روکش چرمی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی و … از انواع پرکاربرد و پرطرفدار هدایای تبلیغاتی به حساب می‌آیند. همچنین به خاطر داشته باشید که در کنار انتخاب طرح و مدل فلش مموری می‌توانید لوگو و متن دلخواه خود را روی آن حک کنید.

مزایای خرید فلش مموری تبلیغاتی و استفاده از آن!

خرید فلش مموری تبلیغاتی و استفاده از آن مزایای زیادی دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها اشاره خواهیم داشت:

  • توجیه اقتصادی در مقایسه با سایر اقلام تبلیغاتی
  • دوام و طول عمر مفید بالا
  • حجم کم و وزن سبک
  • قابلیت حمل آسان
  • پرکاربرد
  • امکان حکاکی و چاپ تبلیغات به صورت سفارشی
  • امکان استفاده از آن به عنوان یک رسانه تبلیغاتی محیطی و متحرک
  • امکان تولید طرح و مدل سفارشی فلش مموری تبلیغاتی
  • امکان استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی

در واقع حمل فلش مموری تبلیغاتی جهت انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر سبب به نمایش گذاشتن اطلاعات تبلیغاتی در محیط های مختلف می‌شود. به همین دلیل این کالا می‌تواند از بهترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی به حساب بیاید.

آیا امکان خرید فلش مموری تبلیغاتی ارزان وجود دارد؟

همانطور که اشاره شد، فلش مموری‌های تبلیغاتی از مزایای بسیار بالایی برخوردار هستند. ولی قیمت نسبتا بالای فلش مموری تبلیغاتی در مقایسه با سایر کالاهای تبلیغاتی سبب شده تا برخی از صاحبان کسب و کارها از آن استفاده نکنند.

البته اگر روی این موضوع کمی دقیق‌تر شویم، متوجه صرفه اقتصادی آن خواهیم شد. در واقع این محصول از طول عمر مفید بالایی برخوردار است و می‌تواند تا سالیان سال در تبلیغات برند شما نقش داشته باشد. در صورتی که سایر کالاهای تبلیغاتی دارای طول عمر مفید مشخصی بوده و پس از مدتی کارایی خود را به صورت کامل از دست میدهند.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم، از این کالای کاربردی و ایده‌آل به عنوان هدایای تبلیغاتی غافل نشوید.