هدایای تبلیغاتی

انواع ست مدیریتی و کاربرد های آن

ست مدیریتی چیست؟

ست مدیریتی به طور کلی پک هایی مشتمل از دو تا شش تکه از لوازم مورد نیاز اداری شامل مواردی نظیر: سررسید، خودکار یا روان نویس نفیس، جاسوئیچی، کیف پول، جاکارتی و… می باشد که در جعبه هایی شیک و نفیس بسته بندی می گردد یا در برخی موارد خود دارای یک کیف مجزا برای جاگیری اقلام می باشد و به صورت هدیه یا کالای تبلیغاتی تهیه می گردد و این قابلیت را دارد که نام شرکت، اداره یا اشخاص حقیقی بر روی آن حک گردد.

انواع ست مدیریتی

انواع ست مدیریتی

انواع ست مدیریتی

ست مدیریتی با توجه به درخواست مشتری برای هدیه دادن به افراد یا شرکت ها و ادارات طراحی شده است. همچنین اگر قرار است این ست به عنوان هدیه ویژه روز کارمند، تولد یا مناسبت های دیگر به یکی از اقوام یا عزیزان ارائه شود، طرح های شخصی سازی شده نیز توضیح داده شده است.

عوامل تعیین کننده در این مجموعه ها علاوه بر تعداد اقلام موجود در بسته، می تواند شامل کیفیت اقلام نیز باشد به گونه ای که علاوه بر تعیین یا انتخاب تعداد و نوع اقلام موجود در بسته، کیفیت آن نیز بر این اساس است که شما بودجه ای را که برای این کار در نظر گرفته اید مشخص خواهید کرد.

به عنوان مثال قیمت و ارزش سررسید با روکش ساده کمتر از سررسید با روکش چرم مصنوعی یا چرم طبیعی است که بنا به درخواست مشتری و با توجه به هزینه ای که برای آن در نظر گرفته انتخاب و بسته بندی می شود. .

همچنین نوع بسته بندی بد می تواند متفاوت باشد. برخی از بسته بندی ها در یک جعبه ساده انجام می شود ضمن اینکه بسته بندی های نفیسی مانند کیف و … نیز وجود دارد که در متن زیر انواع ست های مدیریتی را توضیح داده ایم.

اجزای ست مدیریتی شامل چه مواردی می‌شود؟

اجزای ست مدیریتی

اجزای ست مدیریتی

ست مدیریتی باید شامل اجزای ارزشمند و کاربردی باشد. دقت در انتخاب اجزایی گران‌بها و ارزشمند، نشانگر اهمیت برند شما به مدیران و صاحبان مشاغل خواهد بود. همچنین این افراد هرگز نام برندی را که از آن هدیه ارزشمندی را دریافت کرده‌اند، فراموش نخواهند کرد.

از جمله محصولاتی که می‌توان از آنها تحت عنوان ست مدیریتی استفاده کرد، به شرح زیر است:

  • ست کیف پول، جاسوئیچی و سررسید
  • ست کمربند و جاکارتی
  • ست خودکار به همراه سررسید
  • ست فلش مموری یا پاور بانک تبلیغاتی

البته امکان اضافه کردن یا حذف برخی از آیتم‌ها وجود خواهد داشت و در نهایت ست مدیریتی با توجه به درخواست مشتری تهیه و تنظیم خواهد شد. تهیه سایر هدایای مدیریتی گران‌بها همچون تابلوهای نفیس یا مینا‌کارهای ارزشمند از دیگر گزینه‌های پیش‌رو برای اهدای هدایا به مدیران خواهد بود.

نیم ست مدیریتی

نیم ست مدیریتی

نیم ست مدیریتی

همانطور که از نام آن پیداست، نیم ست مدیریتی شامل تمام موارد نیست و معمولا شامل دو یا سه آیتم است. البته تعداد محصولات بستگی به سفارش مشتری و آماده سازی بسته ها دارد. نیمی از مجموعه مدیریت معمولا شامل کیف پول، کیف پول، فندک یا خودکار و خودکار است. همچنین می تواند شامل خودکار و خودکار به همراه سررسید نفیس و زیبا باشد.

اما تمامی موارد ذکر شده در یک نیم مجموعه مدیریتی جای نمی گیرد زیرا در این صورت به عنوان یک مجموعه مدیریتی کامل در نظر گرفته می شود و ناگفته نماند که بسته بندی مناسب و جذاب نیز در این گونه ست ها اهمیت زیادی دارد.

اهمیت بسته بندی یک محصول به دلیل ایجاد حس کنجکاوی و جذب هدیه گیرنده است. و باعث می شود که فرد جذب شده کادو را باز کند و در همان نگاه اول تصوری که می خواهید بر جای بگذارد. نیم ست مدیریتی از نظر فشردگی و کارایی اقتصادی محبوبیت بیشتری دارد.

ست مدیریتی ارگانایزر چیست؟

ست هدایای مدیریتی

ست هدایای مدیریتی

ارگانایزر یا سازمان دهنده تنها به موارد بالا خلاصه نمی شود. ارگانایزر مدیریتی وسیله ای است که شامل یک عدد کیف، دفتر یادداشت یا دفتر سررسید و سالنامه و خودکار می شود. البته ارگانایزر محدود به این موارد نیست و انواع مختلفی از آن وجود دارد. خوشبختانه ارگانایزرها در مدل های مختلف و همگام با سلیقه افراد مختلف تولید می‌شوند.

 

سررسید مدل ارگانایزر آیری (Ayri) پدیده نقش نیز یکی دیگر از همین ارگانایزر ها می باشد. سازمان دهنده ای که با چرم مرغوب ایرانی تولید می‌شود و مجهز به یک عدد سررسید ۱۴۰۱ و یا کلاسور ۱۰۰ برگ به انتخاب شما می باشد. کیف این ارگانایزر جذاب دارای دو عدد جای خودکار، یک عدد جای نوت کوچک، جای کارت بانکی، جای شارژر و هندزفری است. همچنین یک مکان مخصوص برای نگهداری مدارک که به صورت جیب دکمه دار طراحی شده است و از گم شدن مدارک جلوگیری می کند.

ست مدیریتی الکترونیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ست مدیریت الکترونیک مجموعه ای از اقلام مختلف است که در کنار هم یک هدیه یا کالای تبلیغاتی را تشکیل می دهند. اقلام موجود در مجموعه الکترونیکی معمولاً از دو تا شش یا بیشتر تشکیل شده است و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پاوربانک
  • کابل AUX
  • هاب دو یا چهار پورت
  • موس و پد موس
  • شارژر فندکی
  • کابل شارژر
  • هولدر موبایل
  • هندزفری
  • هدست

و… که بنا به نیاز شخصی که هدیه را دریافت می کند و مقدار هزینه ای که برای این کار در نظر دارید قابل تغییر است.

اهمیت هدیه دادن ست مدیریتی در تبلیغات و بازاریابی

اهمیت ست مدیریتی

اهمیت ست مدیریتی

شاید این سوال خیلی از افراد باشد که چرا باید برای تبلیغات تا این اندازه هزینه کنیم؟ پاسخ بسیار ساده است تبلیغات یعنی شناساندن کالا یا خدماتی که شرکت شما ارائه می کند. به مخاطبین خاص و عمومی خود. برای این کار چند راه وجود دارد و یکی از این موارد پخش تراکت یا تقدیم کارت ویزیت به افراد است یا حتی می توان در آگهی های روزنامه یا تبلیغات تلویزیون و رادیو اقدام نمود.

اما این موارد و روش ها برای مخاطبین عمومی کاربرد دارد. برای آنکه بتوانید با شرکت های بزرگ همکاری داشته باشید و به اصطلاح در بین این همه شرکت خودی نشان دهید نیاز است که در ابتدا مخاطبین خاص خود را بشناسید و سپس اقدام نمایید.