پرچم کشورها

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه صنعت است که سال گذشته در زمینی به مساحت 26000 متر مربع و با حضور 325 شرکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 40000 بازدیدکننده برگزار شد.

نمایشگاه صنعت

نمایشگاه صنعت

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران فرصت بسیار مهمی برای شرکت های فعال در این صنعت است تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متخصصان و متخصصان این صنعت و با توجه به روند تقاضا در بازارها و جهت رشد هر یک از صنعت، فعالیت ها و هدایت نو آوری های آینده آنها به نمایش بگذارند.
نمایشگاه امسال بدون شک یکی از قوی ترین نمایشگاه های حوزه صنعت در خاورمیانه خواهد بود.

در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران محصولاتی از قبیل ماشین آلات و خطوط تولید، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزار کار، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی و مهندسی و … ارائه می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

شرکت کنندگانی از کشورهای آلمان، انگلیس، الجزایر، تایوان، ترکیه، ژاپن، جمهوری چک، چین، سوئیس، هند و کره جنوبی در نمایشگاه صنعتی تهران حضور دارند.
نمایشگاه بین المللی صنعتی (TIIE) یکی از بزرگترین و گسترده ترین رویدادهای صنعتی و تجاری ایران است که این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه توانمندی ها و ظرفیت ها و سوق دادن شرکت ها به بازارهای گسترده تر فعالیت خود را آغاز کرد. این نمایشگاه همچنین به عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق در نظر گرفته می شود. تا آخرین محصولات خود را به نمایش بگذارند و با صنایع کشورهای مختلف شرکت کننده آشنا شوند. نمایشگاه صنعتی تهران در دوره قبلی خود توانست محصولات صنعتی 435 غرفه دار ایرانی و 125 غرفه دار بین المللی از کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان، سوئد، مالدیو، هند، فرانسه و … را در معرض دید بیش از 35 هزار بازدیدکننده قرار دهد.

غرفه داران و گروه های محصول در نمایشگاه صنعت تهران

  • ماشین آلات و خطوط تولید
  • تجهیزات صنعتی و کارگاهی
  • اتوماسیون صنعتی
  • ابرار آلات
  • صنایع پیشرفته
  • خدمات فنی، مهندسی  ومشاوره ای
  • سرمایه گزاری صنعتی
  • و…

تولید انواع هدایای تبلیغاتی

شهاب گیفت با سابقه ای چندین ساله در تجهیز و تولید هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از جمله ست مدیریتی، ماسک تبلیغاتی، هدایای چرمی، ساک پارچه ای و تبلیغاتی و…توانسته است نامی آشنا در این حوزه رقم بزند. سفارش های شما عزیزان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت موجود در بازار به دست شما خواهد رسید.

چاپ پرچم لیزری نمایشگاهی

پرچم‌ها یکی از پر استفاده ترین المان ها در هر نمایشگاهی هستند که لوگو و برند شما را به بهترین شکل نشان می‌دهند که پیام تبلیغاتی شما را به صورت رسا، واضح و شفاف با خدمات و محصولات خود به مخاطب منتقل می‌کنند. یکی از محصولات پرطرفدار پرچم نمایشگاه، پرچم لیزری است. نکته شگفت انگیز این نوع پرچم ها ظاهر متفاوت و مدرن آنهاست. دارای ساتن براق یا مات مرغوب قابل شستشو و مقاوم در برابر تغییرات محیطی مانند نور و ابعاد آنها 20*30 می باشد و در انواع پرچم رومیزی تی انگلیسی و ال انگلیسی تولید می شوند.