نمایشگاه و ایونت

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران 1401

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران 1401

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران 1401

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران از 5 الی 8 تیرماه 1401 به مدت 4 روز از ساعت 8 صبح تا 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای حضور علاقه مندان و دوستداران این صنعت می باشد .

درباره نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران

در نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران شرکت ها و واحد های تولیدی محصولات و خدمات خود را در رابطه به حوزه مادران , کودکان و نوزادان گرد هم آورده تا به روز ترین و جدید ترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه 6000 متر مربعی معرض دید تماشاگران قرار دهند در این نمایشگاه هر آنچه را که مادران باید پیش از تولد کودکانشان بدانند , خدمات آموزشی و بهداشتی و کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودکان به نمایش گذاشته داده می شود .

چاپ سالنامه سررسید 1401

از دیگر برنامه های این نمایشگاه :

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های مختلفی از قبیل غربالگری رایگان بینایی سنجی , روش های کاهش استرس بارداری , روانشناسی مادر و کودک , تست رایگان هوش , روش های استعداد یابی کودکان برگزار می گردد از دیگر برنامه های این نمایشگاه می توان به معاینه رایگان کودکان و نوجوانان , بینایی سنجی و چشم پزشکی خواهد بود .

زیرمجموعه های این نمایشگاه :

محصولات و کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل وسایل کامل سیسمونی , مبلمان اتاق خواب کودک , مکمل های غذایی , کالسکه و وسایل حمل نوزاد , پوشاک مربوط به دوران بارداری , کتاب ها و نشریات مربوط به مادران و کودکان , تجهیزات مهد کودک و مراکز آموزشی مربوطه , وسایل تزئینی مربوط به جشن کودکان , انواع اسباب بازی های , کنترلی , ماشینی , رایانه ای , عروسک , تجهیزات ورزشی و تفریحی و…… می باشد .

مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر , نوزاد و کودک تهران

  • رقابت سالم بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا
  • توجه به مسائل رفاهی , درمانی و بهداشتی مادران
  • اشتغال زایی از طریق تبلیغات و بازاریابی
  • تبادل تجربیات و اطلاعات بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی
  • کسب فرصت های مناسب اقتصادی پیرامون حوزه هایی از قبیل مادر نوزاد و کودک
  • رونق اقتصادی مانند دیگر نمایشگاه ها

بازدیدکنندگان این نمایشگاه

بازدیدکنندگان این نمایشگاه شامل فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها , طراحان و دیزاینرهای اتاق کودک , فروشگاه های سیسمونی , شرکت های خدماتی , مدیران مهد کودک , افراد کارشناس در حوزه کودک , صاحبان محیط های آموزشی و تربیت کودکان و تولیدکنندگان آماده رقابت می باشد .

تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی