هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی

هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی

ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ ـــــ

کمتر از 20 روز تا آغاز جام جهانی باقی مانده است. حتما شما هم خبر شروع بازی‌های جام جهانی را شنیده اید. جام جهانی 2022 قطر از اواخر آبان ماه 1401 آغاز می‌گردد و تیم ملی کشورمان ایران، در گروه دوم این دوره از مسابقات با تیم‌های آمریکا، انگلیس و ولز این دوره از رقابت ها را آغاز خواهد کرد.

از طرفی، یکی از راه‌های جذب مشتری برای تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ، تبلیغات است. از بهترین فرصت‌هایی که شما میتوانید کسب و کار خود را نجات و یا توسعه دهید، جام جهانی است. شما در این ایام بعنوان کسی که صاحب یک کسب و کار است، با تهیه هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی، میتوانید با هزینه کم و مناسب به بیزینس خود کمک بزرگی بکنید.

 

بازاریابی و تبلیغات، از شریان‌های اصلی یک کسب و کار محسوب می‌شوند که شما با ترکیب این دو اصل، می‌توانید در زمان کوتاهی جهش بزرگی برای کارتان ایجاد کنید. این نکته را نباید فراموش کنید که همیشه هدایای تبلیغاتی، شما و کسب و کارتان را حرفه‌ای نشان میدهد.

هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی، همه ساله مورد توجه خاص تمامی افراد قرار میگیرد، چه صاحبان کسب و کار چه طرفداران تیم های ملی شرکت کننده در جام جهانی! لازم به ذکر است که تمامی برندها توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغات در پخش مستقیم برنامه‌های جام جهانی را ندارند، اما به این فرصت نیاز دارند تا فروش خود را افزایش دهند. شما بعنوان بیزینس‌من با استفاده از هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی، میتوانید از تماشای این رویداد جهانی و رونق بخشیدن به کسب و کار خود، کمال لذت را از این رویداد ببرید.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که از کجا باید این هدایا را تهیه کنم؟ و یا اینکه امسال بهترین هدایا برای جام جهانی 2022 کدامند؟ نگران نباشید! آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای “شهاب گیفت” در کنار شماست تا با هزینه کم، کمک کند تا شما روحی تازه به کسب و کارتان دهید. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین هدایای تبلیغاتی امسال برای جام جهانی

  • لیوان سرامیکی: لیوان سرامیکی که امروزه بیشتر با نام ماگ آن را میشناسیم، میتواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. چرا که تقریبا 99 درصد ما ایرانی‌ها عاشق چای و قهوه هستیم. تکرار و یادآوری اسم برند شما بصورت روزانه، در مقابل چشم افراد؛ یعنی حک شدن برندتان در ذهن مشتری! و این یک برگ برنده برای شما و کسب و کارتان محسوب میشود.
  • لیوان کاغذی تبلیغاتی: اگر کسب و کار شما نوپا و کوچک است و یا به هر دلیلی فعلا از عهده هزینه تعداد زیادی ماگ برنمی آیید، هیچ نگران نباشید! آژانس تبلیغاتی شهاب گیفت با چاپ تبلیغ شما بر روی لیوان کاغذی برای شما این فرصت را فراهم کرده، تا با هزینه کمتر و تعداد بیشتر، هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی خود را تهیه کنید. فراموش نکنید که جام جهانی برای شما یک فرصت فوق‌العاده جهت رشد است. به سادگی از کنار آن نگذرید و آن را از دست ندهید!
  • لیوان کاغذی تبلیغاتی جام جهانی

    لیوان کاغذی تبلیغاتی جام جهانی

    پرچم ساحلی یا پرچم دستی تبلیغاتی: از قدیم‌الایام پرچم در ذهن همگان بعنوان نماد افتخار ثبت شده است. همیشه طرفداران یک تیم جهت ابراز علاقه خود نسبت به آن تیم، در مسابقات تیم محبوبشان از پرچم آن استفاده میکنند. شما میتوانید برای تبلیغ کسب و کارتان، پرچمی زیبا از تیم کشورمان طراحی کنید و به طرفداران تیم هدیه دهید. مطمئن باشید طرفداران در هر بازی تیم ملی به نشانه تعصب از هدیه شما استفاده خواهند کرد.

  • کلاه و تیشرت تبلیغاتی: بی شک استفاده از هرگونه پوشاک از جمله تیشرت، هودی، کلاه و …. میتواند یکی از بهترین گزینه‌ها، بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی برای کسب و کار شما باشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه مالی بیزینس خود، از این گزینه استفاده کنید.
  • کلاه تبلیغاتی جام جهانی

    کلاه تبلیغاتی جام جهانی

    پیکسل تبلیغاتی: یک گزینه کوچک اما جذاب! پیکسل‌ها نیز میتوانند یکی از گزینه‌هایی باشند که شما میتوانید با توجه به نوع بیزینس خود، از آنها برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید. قطعا این گزینه جذاب مورد توجه نوجوان و جوان‌ها قرار میگیرد.

پیکسل تبلیغاتی جام جهانی

پیکسل تبلیغاتی جام جهانی

سفارش هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی

شما میتوانید با مراجعه به سایت شهاب گیفت انواع هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی را مشاهده کنید. همچنین برای سفارش هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی از آژانس تبلیغاتی شهاب گیفت میتوانید با یکی از شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. برای مشاهده و ثبت سفارش بصورت حضوری هم میتوانید به آدرس ذکر شده در سایت مراجعه فرمایید.