هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی

هدایای تبلیغاتی چرم دامنه وسیعی از هدایای تبلیغاتی کاربردی تا لوکس را شامل میشوند. انواع کیف چرم، کیف پول، فولدر، ست هدیه چرم، جاکارتی، جاکلیدی و کمربند در این دسته قرار می‌گیرند. به طوری که می‌توانید محصولات نفیس دیگر مثل فلش و یا پاوربانک با رویه چرم را هم در این دسته از هدایا قرار دهید. متریال و جنس هدایای تبلیغاتی چرم در دو مدل ارائه می شود؛ چرم مصنوعی و چرم طبیعی گاوی.

کمپانی ها و شرکت های متفاوت برای تبلیغ کسب و کار خود معمولا از شیوه های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنند. تدارک دیدن هدایای تبلیغاتی از بهترین روش ها برای جذب مشتریان و تبلیغات موثر است هدیه تبلیغاتی در انواع متفاوتی از محصولات ارائه می شوند. اگرچه شما بر اساس استراتژی های کاری خود می توانید هدایای گران قیمت و لوکس یا هدایای ارزان قیمت و اقتصادی را انتخاب نمایید. هر چند برای مشتریان دائمی و خاص اغلب هدایای لوکس و لاکچری انتخاب می شوند.

خرید هدایای چرمی شیک

هدایای چرم

هدایای چرم

اگر می‌خواهید هدایای شما در کنار لوکس بودن بسیار کاربردی باشد می توانید از هدایای تبلیغاتی چرم استفاده کنید. این هدایای تبلیغاتی ماندگاری بالا داشته و بسیار کاربردی هستند که مخاطبان را به وجد خواهند آورد. در ادامه مطلب از شهاب گیفت علت بصرفه بودن هدایای تبلیغاتی چرمی و همچنین انواع این هدایا را بررسی می‌کنیم . پس در ادامه این مقاله با شهاب گیفت همراه باشید تا بهترین هدایا را برای کسب و کار خود به راحتی انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی چرمی چیست؟

بیزینس ها با توجه به موضوع کاری خود خدمات و محصولاتی را برای مشتریان خاص خود انتخاب می‌کند ممکن است شما هم برخی از این هدیه ها را دریافت کرده باشید. برای مثال شاید از یک فروشگاه زنجیره ای یا یک رستوران محصولاتی را به مناسبت جشن تولد خود تحت عنوان هدیه دریافت کرده باشید که این هدایا اغلب به ویژه ترین و خاص ترین مخاطبان هر کمپانی و یا شرکت تعلق میگیرد‌. با این کار شرکت و کسب و کار شما به راحتی در ذهن مخاطب ماندگار شده و حسی مثبت به آن ها القا می کنند. مطالعات روانشناسی نشان می‌دهند که این دسته از گیفت ها باعث پایبندی  بیش از پیشِ مشتریان به شرکت و برند شما خواهد شد. اکنون می خواهیم یکی از لوکس ترین هدایای تبلیغاتی را باهم بررسی کنیم.

 چرا هدایای تبلیغاتی چرمی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات برند شما می باشند؟

هدایای چرمی

هدایای چرمی

اصالت هدایای چرمی

اصالت کالاهای چرمی و رسمی بودن آنها از مواردی است که هدایای چرمی را مناسب میسازد. کشوری که با تهیه چنین هدایایی اعلام خواهید کرد که چقدر مشتریان برای شما ارزشمند هستند مثلاً اغلب می توانید بسته های حاوی محصولات چرمی و هدایای تبلیغاتی چرمی را برای مدیران کمپانی های همکار خود ارسال کنید و میزان با ارزش بودن این مدیران را بار دیگر یادآوری نمایید

تنوع بالا

از محصولاتی که تنوع بسیار زیادی دارند همین محصولات ساخته شده از چرم می باشند. و شما می توانید انواع مختلفی از آن ها را بر اساس سلیقه مخاطبان خود تهیه کنید. دست شما برای محصولات چرمی باز است از کیف پول و کمربند چرم گرفته تا جاسوئیچی و یا کیف های دوشی.

کیفیت و ماندگاری از بهترین ویژگی های هدایای چرمی

این محصولات تبلیغاتی چرمی به خاطر ماندگاری بالا تا زمان های طولانی قابل مصرف هستند. این ماندگاری بالا سبب می‌شود تا هنگام هر بار استفاده از آن ها برند شما به افراد یادآوری شود. اگر در کسب و کار شما ماندگاری محصولات تبلیغاتی حرف اول را میزند باید در اولین ردیف از پیشنهادات هدایای تبلیغاتی کسب و کار خود هدیه چرمی را یادداشت نمایید.

چرم هدیه‌ای مناسب برای دیروز و امروز

ست هدایای چرمی

ست هدایای چرمی

همانطور که گفتیم این محصولات چرمی از کالاهای نیستند که بعد از مدت کوتاه اصطلاحا دمده بشوند. برای مثال ممکن است شما چندین سال قبل یک کیف پول چرمی تهیه کرده باشید که حتی امروز نیز قابل مصرف باشد . درست است! این خاصیت محصولات ساخته شده از چرم می باشد

چرم مناسب برای همه سلیقه ها

هدایای چرمی شیک

هدایای چرمی شیک

محصولات تبلیغاتی چرمی چون کاربردی و ساده هستند می توانند هدیه مناسبی برای اغلب سلیقه ها باشند. به طوری که می توانید برای گروه های شغلی مختلف از معلمان و خبرنگاران گرفته تا پزشکان نیز این هدایای چرمی را تهیه کنید.

هدایای چرمی جدید دوستدار محیط زیست

اگر شما نیز از جمله افرادی میباشید که نگران محیط زیست هستند و از چرم طبیعی استفاده نمیکنند می توانید استفاده از محصولات چرم مصنوعی و یا طرح چرم را جایگزین استفاده از محصولات اصل کنید که علاوه بر قیمت مناسب تر به جانداران و محیط زیست آسیب وارد نمی نمایند.

قابلیت ترکیب شدن با سایر هدایا

هدیه تبلیغاتی چرمی به علت داشتن ظاهری ساده به راحتی می‌توانند با محصولات دیگر ست شوند. برای مشاهده بقیه محصولات جهت ست شدن با  هدایای چرمی به وبسایت رسمی شهاب گیفت مراجعه نمایید.

چرا پیشنهاد شهاب گیفت استفاده از هدایای تبلیغاتی چرمی است؟

چون این هدایا تنوع بالایی دارند.

اصالت دارند.

انواع مختلف چرم طبیعی یا مصنوعی که با همه سلیقه ها همخوانی دارند.

هدیه مناسبی برای همه دوران هاست.

ماندگاری و دوام زیادی دارند.

نکات قابل توجه درباره هدایای تبلیغاتی چرمی

محصولات تولید شده از چرم به دلیل داشتن شکلی اصیل و ساده به راحتی با بقیه محصولات شهاب گیفت ست می شوند و بسته های هدیه ویژه به مشتریان ارائه خواهد شد.

چون محصولات چرمی تنوع بالا دارد برای افراد مختلف و انواع سلیقه ها مناسب می باشد

برای داشتن ماندگاری بالا باعث ماندگار شدن برند تجاری شما در ذهن مشتریان خواهد شد

اگر می‌خواهید هدایای تبلیغاتی اصیل و رسمی به مشتریان ویژه خود ارائه کنید محصولات چرمی از بهترین پیشنهادات شهاب گیفت برای استراتژی های تبلیغاتی شما خواهند بود. جهت سفارش و شخصی سازی هدایای تبلیغاتی برند خود به وب سایت شهاب گیفت مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.