پرچم کشورها

پرچم کشور اردن

پرچم کشور اردن

پرچم کشور اردن

از کشور های غرب آسیا و واقع شده در خاور رود اردن کشور اردن می باشد همسایه های شمالی و جنوبی این کشور سوریه و عربستان و نیز در شرق این کشور عراق و غرب آن اسرائیل قرار گرفته است پایتخت اردن شهر عمان , زبان مردن عربی , واحد پول دینار , اکثریت دین مردم اسلام و نوع حکومت این کشور نیز پادشاهی مشروطه می باشد در گذشته  این کشور مدتی تحت الحمایه انگلستان بود و مدت بعد مستقل شد مانند تمام کشور های دنیا اردن نیز برای شناسایی خود به دیگر کشور ها از نماد و پرچمی مخصوص استفاده می کند پرچم کشور اردن در 16 آوریل 1928 به عنوان پرچم غیر نظامی این کشور به رسمیت شناخته شد . گروه تبلیغاتی شهاب گیفت بهترین پرچم های ساحلی  ، رومیزی ، تشریفات ، پرچم های با طرح دلخواه و … انواع پرچم های تبلیغاتی و مناسبتی  را با بهترین قیمت چاپ  ارائه میکند . جهت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • رنگ پرچم کشور اردن
  • معنای طرح پرچم اردن
  • خرید پرچم اردن

پرچم مذهبی فاطمیه در ابعاد سفارشی

رنگ پرچم کشور اردن

پرچم کشور اردن در 16 آوریل 1928 به عنوان پرچم غیر نظامی , زمینی , دریایی , شهروندی و کشوری اردن به رسمیت شناخته شد این پرچم دارای تناسب 1:2 بوده و متشکل از سه نوار افقی از بالابه پایین به ترتیب سیاه , سفید و سبز که در قسمت چپ آن مثلثی قرمز رنگ بخشی از پرچم را احاطه کرده است بر روی پرچم نیز ستاره هفت پر سفید رنگ قرار گرفته است .

معنای طرح پرچم اردن

نوار های سیاه , سفید , سبز و قرمز در پرچم کشور اردن از رنگ های پان عربی که نشانگر اتحاد جهان عرب می باشد مورد استفاده قرار گرفته است رنگ سیاه استفاده شده به مفهوم عباسیان بوده , رنگ سفید به بنی امیه و رنگ سبز استفاده شده به فاطمیان اشاره دارد در سمت چپ پرچم نیز مثلثی قرمز رنگ قرار داشته که به مفهوم طغیان عرب و بیعت با هاشمیان است ستاره هفت پر قرار گرفته بر روی مثلث قرمز رنگ نیز نماد اتحاد مردم این کشور با یکدیگر همچنین به مفهوم هفت آیه در سوره فاتحه می باشد اما برخی نیز بر این باورند که این ستاره نماد کشور سوریه است .

سررسید سالنامه 1401 تبلیغاتی

خرید پرچم اردن

پرچم رومیزی اردن :

پرچم رومیزی کشور ها در میان انواع پرچم ها از استفاده بیشتری برخوردار است این نوع از ساتن مات و یا براق در ابعاد 30*20 سانتی متر همراه با پایه سنگی تهیه شده که رسمیت و زیبایی خاصی به میز کار شما می بخشد در صورتی که قصد دارید در کنار پرچم اردن از پرچمی دیگر استفاده نمایید می توانید مدل تی و یا چند شاخه این محصول را انتخاب نمایید .در تعیین قیمت پرچم های رومیزی مدل و متریال پرچم , نوع پایه و ریشه دار بودن ویا بدون ریشه بودن پرچم تأثیر گذار است .

پرچم تشریفات اردن :

پرچم های تشریفات در ابعاد استاندارد 150 در 90 سانتی متر از پارچه ساتن و یا جیر با پایده چدنی مدل پنجه شیری در رنگ استیل ثابت یا طلایی تهیه می شود این نوع به دلیل نمایی بزرگتر در گوشه ای از سالن و یا ورودی نمایشگاه ها , کنفرانس ها , همایش ها و…. کاربرد دارند .

پرچم اهتزاز اردن :

در فضاهای باز از پرچم های اهتزاز استفاده می شود این مدل نیز ابعادی 150 * 90 سانتی متر دارند اما باید ساتن استفاده شده در طراحی آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف همچنان زیبایی خودر ا حفظ نماید .

چاپ ماسک با طرح های مذهبی