مقالات مفید

 بازی جذاب و دیدنی ایران و ولز

 بازی جذاب و دیدنی ایران و ولز

ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ

تاریخ: ۰۴/۰۹/۱۴۰۱

ساعت: ۱۳:۳۰

ورزشگاه: احمد بن علی

گروه دوم، بازی دوم

team meali

team meali

ایران در این مسابقات ششمین حضورش در جام جهانی را سپری می کند، تیم ایران تا به حال نتوانسته از گروهش صعود کند و در این دوره بسیار امیدوار است که رویای دیرینه را عملی کند اما شکست سنگین در بازی اول مقابل انگلیس شرایط آنها را برای صعود سخت کرده و برای اینکه شانسش برای صعود را از دست ندهد نیاز مبرم به برتری برابر ولز دارد.

ایران در مرحله اول مقدماتی نتایج ضعیفی با ویلموتس گرفته بود اما پس از اینکه اسکوچیچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردند موفق شدند که به مرحله نهایی مقدماتی راه یابند و پس از آن هم در مرحله نهایی مقدماتی به راحتی با ۸ برد، یک مساوی و یک شکست در گروهش بالاتر از کره اول شد و به جام جهانی راه یافت، اما با این حال اسکوچیچ در ایران ماندنی نشد و کیروش بار دیگر به نیمکت ایران برگشت و چهار بازی دوستانه هم انجام داد که دو برد برابر اروگوئه و نیکاراگوئه، یک تساوی برابر سنگال و یک شکست هم برابر تونس داشتند و به جام جهانی راه یافتند.

ولز:

اژدهای فوتبال اروپا در این مسابقات دومین حضورش در جام جهانی را پشت سر می گذارد، تنها باری که ولز در جام جهانی حضور داشت به سال ۱۹۵۸ بر میگردد که آنجا از گروهشان صعود کردند، ولز حالا برای دومین بار در جام جهانی راه یافته و امید بسیاری دارند که از این گروه صعود کنند.

ولز در مقدماتی جام جهانی در گروهی که بلژیک در آن اول شد و به صورت مستقیم به جام جهانی راه یافت، بالاتر از جمهوری چک دوم شد و به پلی آف راه یافت، ولز در پلی آف ابتدا اتریش با شکست داد و پس از آن هم اوکراین را شکست داد و به جام جهانی راه یافت تا گرت بیل به آرزویش که حضور با ولز در جام جهانی بود برسد، البته ولز قبل از جام جهانی عملکرد ضعیفی در لیگ ملتها داشت و در ۶ بازی تنها یک امتیاز کسب کرد و با آخر شدن در گروهش به سطح دوم این لیگ سقوط کرد.

ولز در مسابقه اولش با آمریکا به تساوی ۱_۱ دست یافت، ولز در بازی با ایران اگر به برتری دست یابد شانس صعودش بسیار زیاد می شود و در صورت شکست و یا حتی تساوی با توجه به اینکه بازی آخرش با انگلیس می باشد، کار سختی را برای صعود خواهد داشت.

ترکیب احتمالی ایران:

۲_۴_۴

امیر عابدزاده _ حسین کنعانی _ مرتضی پورعلی گنجی _ میلاد محمدی _ رامین رضائیان _ سعید عزت الهی _ احمد نوراللهی _ وحید امیری _ علیرضا جهانبخش _  سردار آزمون _ مهدی طارمی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیتی که در بازی با انگلیس داشت، تنها مصدوم ایران در این بازی می باشد.

ترکیب احتمالی ولز:

۳_۴_۳

هنسی _ جو رودون _ کریس مفام _ بن دیویس _ جو مورل _ نیکو ویلیامز _ کانر رابرتس _ آرون رمزی _ دنیل جیمز _ گرت بیل _ کیفر مور

جو آلن مصدوم ولز بود که البته طبق اخبار به این بازی خواهد رسید.

  • پرچم ساحلی یا پرچم دستی تبلیغاتی: از قدیم‌الایام پرچم در ذهن همگان بعنوان نماد افتخار ثبت شده است. همیشه طرفداران یک تیم جهت ابراز علاقه خود نسبت به آن تیم، در مسابقات تیم محبوبشان از پرچم آن استفاده میکنند. شما میتوانید برای تبلیغ کسب و کارتان، پرچمی زیبا از تیم کشورمان طراحی کنید و به طرفداران تیم هدیه دهید. مطمئن باشید طرفداران در هر بازی تیم ملی به نشانه تعصب از هدیه شما استفاده خواهند کرد.
  • کلاه و تیشرت تبلیغاتی: بی شک استفاده از هرگونه پوشاک از جمله تیشرت، هودی، کلاه و …. میتواند یکی از بهترین گزینه‌ها، بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی برای کسب و کار شما باشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه مالی بیزینس خود، از این گزینه استفاده کنید.

 

کلاه تبلیغاتی جام جهانی

کلاه تبلیغاتی جام جهانی

 

پیکسل تبلیغاتی: یک گزینه کوچک اما جذاب! پیکسل‌ها نیز میتوانند یکی از گزینه‌هایی باشند که شما میتوانید با توجه به نوع بیزینس خود، از آنها برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید. قطعا این گزینه جذاب مورد توجه نوجوان و جوان‌ها قرار میگیرد.

 

پیکسل تبلیغاتی جام جهانی

بهترین هدایای تبلیغاتی امسال برای جام جهانی

  • لیوان سرامیکی: لیوان سرامیکی که امروزه بیشتر با نام ماگ آن را میشناسیم، میتواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. چرا که تقریبا 99 درصد ما ایرانی‌ها عاشق چای و قهوه هستیم. تکرار و یادآوری اسم برند شما بصورت روزانه، در مقابل چشم افراد؛ یعنی حک شدن برندتان در ذهن مشتری! و این یک برگ برنده برای شما و کسب و کارتان محسوب میشود.
  • لیوان کاغذی تبلیغاتی: اگر کسب و کار شما نوپا و کوچک است و یا به هر دلیلی فعلا از عهده هزینه تعداد زیادی ماگ برنمی آیید، هیچ نگران نباشید! آژانس تبلیغاتی شهاب گیفت با چاپ تبلیغ شما بر روی لیوان کاغذی برای شما این فرصت را فراهم کرده، تا با هزینه کمتر و تعداد بیشتر، هدایای تبلیغاتی مخصوص جام جهانی خود را تهیه کنید. فراموش نکنید که جام جهانی برای شما یک فرصت فوق‌العاده جهت رشد است. به سادگی از کنار آن نگذرید و آن را از دست ندهید!