هدایای تبلیغاتی

هدایای سازمانی و شرکتی و اداری

هدایای سازمانی و شرکتی و اداری

در دنیای پیشرفته امروزی که شرکت ها از هر روشی برای تبلیغات استفاده می کنند، استفاده از روش هدایای سازمانی و هدایای سازمانی می تواند تبلیغات را با هزینه کم افزایش دهد. این روش کم هزینه می تواند به راحتی به عنوان یک مراسم مناسبت یا به صورت دائمی برگزار شود. این هدایای تبلیغاتی را می توان از کوچکترین و ارزان ترین چیزها شروع کرد و به هرکسی تقدیم کرد.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال برقراری روابطی پایدار و مستحکم بین خود و کاربران خود هستند. یکی از تکنیک‌هایی که بسیارعالی که در بازاریابی می‌تواند موثر باشد ارائه هدایای منحصر به فرد سازمانی و هدایای تبلیغاتی است. باید بدانید که بازاریابی خلاقانه باعث می‌شود مشتریان و مخاطبان شما نام تجاری شرکت را به رسمیت شناخته و آن را در ذهن‌های خود به خوبی حک کنند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر در مدت زمان مشخصی از سال از مزایای ارائه هدایای سازمانی استفاده می‌کنند که پیشنهاد می‌شود این هدیه‌ها را به صورت کاربردی و در راستای رفع نیاز کاربر خود تهیه کنند و در زمانی که کاربر حتی تصورش را هم نمی‌کند هدیه بدهند تا تاثیر آن چند برابر شود. هدیه‌های سازمانی می‌تواند از عوامل توسعه کسب و کار شما با کمترین هزینه ممکن برای شرکت باشد.

هدایای سازمانی شب یلدا

شب یلدا یکی از مناسبت هایی است که در این سال ها خیلی مورد اقبال مردم ایران قرار گرفته است، در این شب که به بلندترین شب سال مشهور است ، ایرانیان در کنار بزرگترهای خود به دور هم جمع میشوند و در کنار خوراکی های جذاب مرسوم به حافظ خوانی میپردازند و به یکدیگر هدیه میدهند ، سازمان ها نیز از این مناسبت به خوبی بهره میبرند و با اهدای هدیه سازمانی به کارمندان و مشتریان خود قدم بلندی در جهت برندسازی خود برمیدارند. پوشش تلویزیونی این مراسم در قالب برنامه ها و جنگ های شبانه  با حضور مجریان معروف و اشخاص مورد علاقه مردم از جمله بازیگران و خوانندگان ، در بالا رفتن اعتبار این مراسم کمک شایانی کرده است.

صنایع دستی زبرجد از تاثیر هدایای سازمانی به خوبی آگاه است و برای همین هدایای سازمانی مخصوص شب یلدا را طراحی و در تعداد انبوه تولیده کرده است تا نیاز سازمان ها و شرکت ها را برطرف سازد.

هدایای سازمانی ویژه شب یلدا باید چه خصوصیتی داشته باشد؟

قابل توجه مدیران روابط عمومی شرکت ها باید عرض کنم که هدیه سازمانی شب یلدا را کلیشه و تکراری انتخاب نکنید ، هدیه سازمانی یلدا را خلاقانه انتخاب کنید رنگ و بوی فرهنگ اصیل ایرانی را چاشنی کار کنید، هدیه ای که هر ایرانی را به وجد می آورد بی تردید در میان صنایع دستی ساخته دست هنرمندان ایرانی یافت میشود.

هدایای سازمانی را با شخصی سازی معتبر کنید و برند خود را حتما روی آن ثبت کنید. اگر هدایای سازمانی احساس خوب منتقل نکنند ، فایده ای ندارند.به هدایای سازمانی شب یلدا احساس خوب القا کنید و کار را تمام کنید.

یک هدیه سازمانی خوب وقتی تاثیر گذار میشود که یک نیاز ( هرچند کوچک) را پاسخگو باشد و حتی الامکان یک مشکلی را حل کند.

هزینه هدایای تبلیغاتی

به این موضوع توجه کنید که نیاز نیست برای هدایای سازمانی مبلالغ بالایی را هزینه کنید.
گاهی یک هدیه کوچک اما با کیفیت ارزشی بیشتر از هدیه ای بزرگ و بی کیفیت دارد. سعی کنید هدیه را شخصی کنید. به عنوان مثال نام کارمند را بر روی هدیه مورد نظر حک کنید و یک هدیه شخصی سازی شده به او بدهید. این کار باعث می‌شود که کارمند شما بداند برای او ارزش قائل هستید و برایش وقت صرف می‌کنید.
اگر در کنار هدیه یک کارت باشد که خود بر روی آن جمله ای نوشته اید و از کارمندتان به ازای زحمت‌هایش تشکر کرده اید تاثیر هدیه شما بیش از پیش خواهد شد و هدیه ای فوق العاده خاص به حساب می آید.

در انتخاب هدایای سازمانی خلاقیت به خرج دهید. هدیه های تکراری برای کارکنان خسته کننده شده اند و شاید تعداد زیادی از یک هدیه را داشته باشند، با کمی خلاقیت به خرج دادن و زمان گذاشتن می توانید ارزش کار خود را بسیار بالا ببرید به طوری که کارمندان تا مدت ها از آن یاد کنند و قدردان محبت شما باشند.

تصور نکنید فقط وسیله می تواند هدیه باشد بنا به نیاز کارمند خود هدیه مناسب را برایش انتخاب کنید و در صورت توانایی آن را شخصی کنید. منظور از شخصی سازی این است که نام یا ویژگی کارمند خود را بر روی وسیله مورد درج کنید.

چه مواردی برای هدایای سازمانی مناسب‌ترند؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های هدایای سازمانی، ماندگاری است. در هدایای سازمانی برخلاف هدایای تبلیغاتی که معمولا خودکار و تقویم است، باید از هدایایی استفاده کنید که تا مدتها قابل استفاده باشد.
در هدایای سازمانی باید تلاش کنید که تا حد ممکن برای دریافت کننده متفاوت و خاص باشد تا فرد دریافت کننده نسبت به نگه داشتن آن علاقه‌مند باشد.

انواع هدایای سازمانی

همانطور که می‌دانید، هدایای سازمانی تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه کارمندان یک شرکت دارد. وقتی یک کارمند هدیه‌ای از سمت مدیر خود می‌گیرد،به یقین می‌رسد که کارفرمایش،تلاش‌های او را می‌بیند و از او قدردانی می‌کند و بعد از آن برای انجام وظایف خود تلاش بیشتری کرده و رغبت آن هم بیشتر خواهد شد.