مقالات مفید

بند آویز تبلیغاتی و کاربردهای آن

بند آویز تبلیغاتی و کاربردهای آن

ــ ــ ــ‌ ــ ــ ــ ــ ــ

 

حتما شما هم به هنگام بازدید از نمایشگاه‌های مختلف، چشمتان به بنداویز تبلیغاتی خورده است. برای موارد زیادی همچون: کارت‌های شناسایی، کارت‌های پرسنلی و … از این بنداویزها استفاده میکنند. برخی برای نگهداری گوشی تلفن همراه و یا فلش مموری خود از این بنداویز گردنی استفاده میکنند.

بنداویز تبلیغاتی، یک روش ساده برای درج لوگو و یا شعار سازمانی کار شما است که سبب میشود تا برند شما مدام جلوی چشم دیگران باشد و به مرور این اسم در ذهن افراد حک خواهد شد. یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها و یا کارآفرینان، انتخاب روشی مناسب برای معرفی برند و افزایش فروش‌شان است. از این رو تصمیم گرفتیم مطلبی را آماده کنیم و اطلاعاتی راجب یک روش مناسب با قیمت کم ولی تاثیرگذار، به شما معرفی کنیم. امیدواریم که با مطالعه این مطلب، توانسته باشیم یکی از دغدغه‌های شما را برطرف کنیم.

مزیت‌های بنداویز تبلیغاتی

بندآویز تبلیغاتی

بندآویز تبلیغاتی

یکی از نیازهای اساسی و همیشگی هر برندی، چاپ بنداویز تبلیغاتی است. این محصول را میتوان در رنگها و طرح‌های مختلفی، با کیفیت بالا و شفاف چاپ کرد. مزیت‌های این محصول تبلیغاتی جذاب به همینجا ختم نمیشود. چاپ این بنداویز بسیار مقاوم و ماندگار است و لازم نیست شما ذره‌ای نگران کیفیت چاپ آن باشید.

مسلما هرچقدر کیفیت چاپ و البته طرحی که انتخاب کردید بهتر باشد، شما نتیجه بهتری از این کار خواهید گرفت. پس تمامی نکات گفته شده را با دقت به کار بگیرید تا به افزایش تاثیر کارتان کمک کنید.

تصور کنید، وجود یک بنداویز با چاپ خاص برند شما بعنوان جا کارتی، گیره، شناسایی افراد و … چقدر میتواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟ شک نکنید که استفاده از بنداویز تبلیغاتی یک انتخاب درست و مناسب است.

در کجا میتوانیم از بنداویز تبلیغاتی استفاده کنیم؟

از بنداویز گردنی میتوان برای:

  • سمینارها
  • نمایشگاه‌ها
  • اصناف مختلف
  • مدارس و دانشگاه‌ها
  • بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
  • کنفرانس‌ها
  • میهمان‌های ویژه یک جلسه مهم
  • فرودگاه‌ها
  • کمپانی‌های بزرگ بعنوان مثال: شرکت‎‌های هواپیمایی
  • خبرنگاران
  • کارت ورود و یا خروج از هتل‌ها
  • ورود و خروج از باشگاه‌ ورزشی جهت شناسایی افراد

چرا استفاده از بنداویز تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب و مفید است؟

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید، حتما از تاثیر تبلیغات در رونق کارتان باخبر هستید. تبلیغات میتواند برای کار شما معجزه کند. استفاده از تبلیغات برای یک کسب و کار به اندازه استفاده از سوخت برای خودرو واجب است. علاوه بر سوددهی برای کسب و کار شما، برخی از روش‌های تبلیغاتی میتواند باعث افزایش کلاس کاری شما شود و برند شما را تاثیر گذارتر کند.

در ابتدای کار بهتر است شما از روش‌هایی که قیمت مناسب‌تری دارند، برای تبلیغات خود استفاده کنید. همچنین شما باید یک انتخاب درستی داشته باشید که هزینه‌ای که بابت این کار پرداخت میکنید، ضرر مالی برای شما محسوب نشود بلکه باعث افزایش جذب مشتری، فروش زیاد و در نهایت سود بیشتر، شود. یکی از این راه‌ها استفاده از بنداویز تبلیغاتی است. بنداویز تبلیغاتی میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد تا برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

معمولا بنداویزهای گردنی در تیراژهای بالا، با چاپ فوری و اختصاصی شما و با قیمت مناسب برایتان چاپ میشود. میتوانید با استفاده از چاپ سیلک، لوگوی سازمانی خود را بر روی بنداویز تبلیغاتی چاپ کنید. همچنین با استفاده از چاپ سابلیمیشن نیز میتوان هر تصویری را روی این بنداویزهای گردنی چاپ کرد.

همانطور که گفته شد، صاحبان کسب و کار و کار آفرینان میتوانند در سمینارها و نمایشگاه‌های بزرگ، با یک هدیه کوچک مثل بندآویز تبلیغاتی به جذب مشتری و معرفی برند خود کمک به سزایی کنند. در این مراسمات، بعضی افراد هستند که هدایایی که دریافت میکنند را بعنوان یادگاری نگه میدارند و دور نمیریزند. بنابراین، باید سعی کنید در قدم اول یک طرح فوق‌العاده جذاب طراحی کنید. بعد از آن با یک چاپ با کیفیت میتوانید احتمال جذب افراد را به این بندآویز، بیشتر کنید.