مقالات مفید

نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی ایران متافو تهران ۱۴۰۱

نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی ایران متافو تهران ۱۴۰۱

ـــ ـــ ـــ ــــ ــــ‌ ــــ

نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه متالورژی است كه در سال قبل در فضای بالغ بر 12 هزار متر مربع برگزار شد و 450 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 45 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شركت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه متالورژی خاورمیانه خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد،صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) ایران تهران نمایشگاه ایران متافو بزرگترین رویداد در حوزه صنعت فلزات و متالورژی در کشور و خاورمیانه به حساب می‌آید و شرکت‌هایی از کشورهای ایتالیا، چین و روسیه در این نمایشگاه حضور دارند. شرکت‌های تولیدکننده در حوزه آهن و فولاد، مس، آلومینیوم، روی و سایر صنایع معدنی، ریخته‌گری، کوره‌های صنعتی ، فروآلیاژها دیگر سایر صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر حضور معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت‌های وابسته به آن در نمایشگاه ایران متافو ، فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد بناب، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز غرفه‌هایی را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده‌اند.

غرفه داران و گروه های محصول در نمایشگاه بین المللی

غرفه آهن و فولاد

  • مواد اولیه و مواد معدنی
  •  فولاد خام و آلیاژ‌های آهن
  •  کارخانجات آهن و فولاد
  • تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد
  • انواع محصولات فولادی

غرفه ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری

  •  انواع روش‌های ریخته ‌گری
  •  قالب‌سازی و انواع قالب‌ها
  •  آهنگری و فورج
  • ماشین‌ کاری و دریلینگ
  • آبکاری و پوشش ‌دهی
  •  جوشکاری و تجهیزات جوش

 

چاپ هدایای تبلیغاتی

تیم تبلیغاتی شهاب گیفت ارائه کننده خدمات تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی با بهترین طراحان ، تولید کنندگان و ایده پردازان خدمات تبلیغاتی محیطی و گسترده در خدمت شماست . انواع هدایای تبلیغاتی از جمله هدایای الکترونیکی ( فلش تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، شارژر فندکی تبلیغاتی و…..) ، لوازم التحریر ( خودکار تبلیغاتی ، روان نویس ، فولدرها و…… ) ، چاپ تیشرت ، چاپ کلاه ، چاپ روبان و بندآویز ، چاپ بادکنک ، چاپ انواع سررسید سالنامه و تقویم رومیزی سال ، ساک خرید لیوان و ماگ ، آفتابگیر ، جاکلیدی ، مچ بند ، انواع پرچم ها ، بهترین ست های مدیریتی تبلیغاتی ، ماسک تبلیغاتی و…… هدایای روز مناسبتی با قیمت دست اول ارائه میگردد . جهت دریافت مشاوره هدایای تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید .