نمایشگاه و ایونت

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

 

  • تاریخ شمسی: 19 الی 22 آذر ماه ۱۴۰۱
  • تاریخ میلادی Dec 10-13, 2022
  • زمان بازدید 8 صبح الی 15 عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

درباره نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی

نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی تهران بهترین عرصه برای ارائه دستاوردهای نوین این رشته محسوب می شود. مشارکت کنندگان داخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با این حوزه فعاليت دارند، در این نمایشگاه حاضر می شوند تا در جهت تامین کیفی محصولات داخلی و دستیابی به بازارهای خارجی این رشته تلاش کنند.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستان ایران بخش های مختلفی مانند واحدهای مهندسی بیمارستانی، تکنولوژی های جدید بیمارستان و صنایع مرتبط مانند تجهیزات ساختمانی و امکانات اورژانس، پشتیبانی و عملکرد بیمارستان ها (مانند سرویس غذا، خشکشویی، دفع زباله و بازیافت)، سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات بیمارستانی و غیره را فرا می خواند تا با سرمایه گذاری، طرح، ارائه و برنامه ریزی بتوانند اهمیت صنایع مرتبط را در عرصه جهانی بالا ببرند و با گذر از بازار خاور میانه، بسترهای جهانی بیشتری را هدف ارائه و بازاریابی خود قرار دهند.

فرسودن بودن بیمارستان ها موضوعی بوده که در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است بررسی ها حاکی از ان است که درصد بالایی از بیمارستان ها چه در پایتخت و چه در دیگر استان های کشور فاقد استاندارد های لازم بوده و هنگام بروز بحران نمی توانند به درستی خدمات ارائه دهندبا این حساب اهمیت نوسازی , استاندارد سازی و ایمن سازی بیمارستان ها بیش از پیش نمایان می شود بر این اساس برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی می تواند قدمی به منظور نوسازی , تجهیز و ساخت بیمارستان های اداری استاندارد بین المللی باشد .بدون شک بهره گیری از به روز ترین دستاوردهای حوزه صنعت بیمارستان سازی , تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی نقش مهمی در رسیدن به این اهداف ایجاد می کند و برای برگزار کننده فرصتی مغتنم است.

کالاهای ارائه شده در هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

هفتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی با هدف ارائه انواع تأسیسات و محصولات پزشکی مورد نیاز برای بیمارستان ها و مراکز درمانی برپا می شود در این رویداد انواع مختلف تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی وجود داشته که نیاز های مشتریان را برآورد می کنند این تجهیزات شامل موارد زیر است .

  • وسایل معاینه بیمار اعم از دستگاه فشار سنج , گوشی پزشکی , آبسلانگ , اتوسکوپ و آفتالموسکوپ
  • وسایل عمومی بیمارستان مانند برانکارد , دستگاه فور , اتوکلاو , تخت معاینه و…
  • تجهیزات اتاق عمل از قبیل , گان جراحی , لباس اتاق عمل , ماسک و دستکش جراحی و….
  • تجهیزات بخش ها مانند ؛ سردخانه و تجهیزات سرمایشی , چراغ سیالکتیک , دستگاه تنفس مصنوعی و..
  • تجهیزات دندان پزشکی از جمله , آینه دندانپزشکی , جرمگیر دندان , لایت کیور و…..
  • تجهیزات سنگ شکن مانند اکسیژناسیون غشایی برون پیکری
  • تجهیزات زنان و زایمان مانند سونوکیت , اسپکولوم و…..

هدایای تبلیغاتی شهاب گیفت

تیم تبلیغاتی شهاب گیفت ارائه کننده خدمات تولید و چاپ هدایای تبلیغاتی با بهترین طراحان ، تولید کنندگان و ایده پردازان خدمات تبلیغاتی محیطی و گسترده در خدمت شماست . انواع هدایای تبلیغاتی از جمله هدایای الکترونیکی ( فلش تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، شارژر فندکی تبلیغاتی و…) ، لوازم التحریر (خودکار تبلیغاتی ، روان نویس ، فولدرها و…) ، چاپ تیشرت ، چاپ کلاه ، چاپ روبان و بندآویز ، چاپ بادکنک ، چاپ انواع سررسید سالنامه  و تقویم رومیزی سال ، ساک خرید   لیوان و ماگ ، آفتابگیر ، جاکلیدی ، مچ بند ، انواع پرچم ها ، بهترین ست های مدیریتی تبلیغاتی ، ماسک تبلیغاتی و…… هدایای روز مناسبتی با قیمت دست اول ارائه میگردد. جهت دریافت مشاوره هدایای تبلیغاتی با ما در ارتباط باشید .